יום חמישי, 13 במרץ 2014

לנה דל ריי שוברת שיאים, תמר ברנקסטון מעליבה את בריטני, פרטים על הסינגל החדש של Charli Xcx

לנה בקליפ "Blue velvet" שהיה גם חלק מקמפיין של "H&M"
 

לנה שוברת שיאים



לנה דל ריי מצליחה לשבור שיאים עם המכירות לטור שלה. הכרטיסים למופעים ב- "לאס וגס" ,"סאן פרנסיסקו" ו- "פניקס" אזלו מייד! יוסטון פאוול אמר: "לנה דל ריי היא המוכרת המהירה ביותר כאן ב-3 שנים האחרונות"
ובפניקס, נשיא דרום המערב במוזיקה, "לייב ניישן" (האמת שאני חושב ורבים אחרים ש-לייב ניישן מספקים את הציוד הטוב ביותר למופעים. מדונה ורבים אחרים שלא חתומים בלייבל משתמשים בציוד שלהם להופעות), טרי בורק, אמר:"אני יכול לספור על כף יד אחת כמה אמנים מכרו ביום אחד בתאטרון (המקום בו לנה תופיע שם), וכמה מהם עשו את זה יותר מהר מלנה דל ריי" (ולמי שאיבד את הספירה, ישנם חמישה אצבעות בכף יד, וחלק מהם עשו את זה יותר מהר מלנה, שזו עדיין שחיטה רצינית ומכובדת לגברת דל ריי, שלום כיתה א')
לנה היא ללא ספק אמנית מוצלחת שהביאה איתה בשורה מוזיקלית מאוד מעניינת אי שם ב-2011-2012. האלטרנטיב נכנס חזק לעשור הנוכחי אחרי העשור הקודם שהיה עמוס במוזיקת אלקטרו ודאנס. לנה דל ריי הייתה בין החולציות בז'אנר שהובילו אותו בתחילת העשור - ועם הצלחה מדהימה, כמובן, ועוד לאלבום בכורה.
כל הכבוד ללנה! ונקווה שתבוא גם להופיע כאן בארץ הקודש.

_______________
תמר ברקסטון


תמר ברקסטון VS בריטני ספירס

תמר ברקסטון, זמרת לא הכי מצליחה, אבל חברים אמרו שהיא כשרון מהלך עם קול מדהים, "הצלילה" את גברת ספירס
בחשבון הטוויטר שלה. נתונים שפרסמו הטבלאות של אמריקה בטוויטר אמרו כי בריטני מכרה עד כה 241 אלף עותקים בארה"ב (מביך? כן) ותמר הרשתה לעצמה לומר שהיא לא מוכרת כלכך הרבה, ואף לבקר אותה, כשהיא בעצמה האחרונה שצריכה לדבר. אני בספק אם האלבום שיוצא לה בקרוב (?או שהוא כבר יצא?) ימכור מעל 50K בחודש באמריקה. מצד אחד, מדינה חופשית לבקר אחרים, גם מה שאני עושה עכשיו זה לבקר, ואם אוציא אלבום מחר לחנויות אני בספק אם הוא ימכור 4 עותקים בשבוע (וגם חצי מהקניות בטח יהיו אמא שלי..), ועדיין, אני חש גישה מתנשאת עם הציוץ ולכן אני חלוק ואין לי יותר מדי מה לומר. אבל כן, קצת משעשע לראות (ואת זה אתם חייבים להודות) שמישהי כמו תמר שופטת את בריטני. שנשווה את המכירות של האלבום השני של בריטני למכירות של האלבום השני של תמר ;)?
(בריטני מכרה בשבוע הראשון עם האלבום השני שלה, 1.3 מיליון באמריקה. זה שבוע הבכורה החזק ביותר אי פעם במוזיקה של זמרת. סתם לידע כללי)

_______________


צארלי XCX עם סינגל חדש!
התמונה של עטיפת אלבום הבכורה שלה.

צ'ארלי XCX, אחת מחמשת הזמרות האהובות עלי, מוציאה סוף סוף סינגל מתוך אלבומה החדש שעתיד לבוא בקרוב! לשיר קוראים "Breaking up" והוא עתיד להשתחרר ב-17 לחודש! בנוסף, צ'ארלי מופיעה השבוע ב-SXSW פסטיבל עם שיר חדש בשם "London Queen". בפסטיבל הנל גם ליידי גאגא תופיע ועוד אמנים שונים. כמובן שאעדכן בכל מה שקשור לפסטיבל הזה בפרופסור פופ. אבל אין יותר שמח ממני לשמוע על שיר חדש מצ'ארלי XCX. מקווה שהיא באמת תפתיע אותי לטובה ותגרום לי לאהוב את זה!

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה