יום ראשון, 18 במאי 2014

ה-PowerHouse: ג'ניפר לופז עיכבה את המופע, וניקי הופיעה עם סט מדהים!

לוח הזמנים השתנה. גברת ג'ניפר לופז גרמה לעיכוב בלוח הזמנים של המופעים, ובחרה לאחר למופע עצמו, וגם לאחר מכן, בקשה כי לא ישדרו את המופע בטולוויזיה. ולכן, כל הקהל צפה בשידורים חוזרים של ראפרים שהופיעו קודם לכן. הסיבה? לא ידועה כד כה. עונש: אפרסם את ההופעה שלך מאוחר יותר בפרופסור פופ ולא עכשיו. אני יודע שאת נורא עצובה בגלל זה, אך אין ברירה, להבא תדעי לא לבנות ציפיות. מה שכן, בזמן שג'ניפר הופיעה, ניקי התראיינה, והכריזה על הסינגל החדש שלה שיצא ביום רביעי, שאצלנו, כנראה זה יהיה חמישי מוקדם בבוקר, או רביעי בלילה - תלוי בשעה. את העטיפה היא כנראה תשחרר או היום או מחר או לקראת צאת הסינגל, בסמוך. היא לא הופיעה איתו
אבל נכנסה עם "Lookin ass nigga" כניסה מאוד מרשימה תיאטרלית, אך מבחינת ביצוע, קצת היה חבל לי שהיה יותר מדי פליי-בק כי ידוע שהיא יכולה לעשות את זה מצויין גם בלי. מייד לאחר מכן, היא הובילה עם רמיקס של דני גלובר לאחר מכן, שהיה ממש מדהים. ולאחר מכן עם "Chi Raq". הופעה מדהימה של "Chi Raq" ובין הטובות באותו סט. אני מת על השיר הזה! לאחר מכן את "Did it on em" שגם שם היא שמרה על קו-רציף של הופעה מעולה! אבל אח"כ עם "Beez in the trap" זה שוב חזר יותר לפלייבק וחבל. וגם ציפיתי שאם כבר "Beez in the trap" אז שתעשה את ה-C PART המדהים! לא קרה.. לא נורא. שיתופי פעולה אמרתם? "Love more" ו- "$$A" היו ההופעות שבאו בנוסף לשאר, שאחד מהם הוא שיתוף פעולה עם כריס בראון והשני עם ביג שון. הופעות מעולות, מלאות באנרגיה ומרץ, בעיקר "$$A" ששם היא ממש הפציצה.

ניקי וטרי סונגז.
ולהופעות היותר טובות: "Boss ass bitch" שלדעתי הייתה ההופעה הטובה במופע, עם קטע אקפלי מעולה של גברת ניקי לשיר ללא מנגינת הרקע,  שגרם לי להבין מחדש כמה טובה היא. האנרגיה סחפה, הכימיה בינה לבין הבמה רק הראתה כמה היא בעניינים. קבלי מגה לייק. וגם ל- "Yesss bish" שבא אח"כ ולא הוריד את הרף. בין הטובים באותו מופע, ואני חולה על השיר הזה. כל כך אוהב אותו. סולג'ה בוי נתן גם הוא אחלה וורס, גם בשיר וגם בהופעה.
מה שגם אהבתי, זה הנאום הקצר שהיא אמרה, ממש אחרי הרמיקס עם דני גלובר, שהיה די עקיצה לגברת ג'ניפר לופז, טריי סונגז וג'וסי ג'יי (סתם נו לא באמת עקיצה, אבל זה היה משעשע)
"אמרו לי לבוא להופיע, אז באתי. אבל לא ידעתי איך לבוא להופיע. אני אבוא עם רקדנים? לא.... ג'ניפר תעשה את זה. אני רגילה לבוא עם להקה? טריי סונגז יעשה את זה. אני רגילה להביא רקדניות שירדו אבל בטח גוסי ג'יי יעשה זאת. אז מה אעשה? אני אבוא עם  אני אבוא עם התקליטן שלי, כמו בימים הטובים של המיקסטייפס! כי יש משהו שהם לא יכולים לעשות. להיות הפאקינג מלכה של ההיפ-הופ!!!!!!! ... " - מי מלכה של אמירי?
לאחר מכן, אנחנו חוזרים אל הלהיטים הגדולים של ניקי, שעתידים לסיים את הערב. "Superbass" תחילה, שהביצוע שלו היה ממש מעולה, ובהתחלה כשהתבאסתי מהבחירה, כי בכל זאת, אני רציתי שהיא תתמקד יותר במוזיקה חדשה או בראפ הישן והטוב שלה, ללא הלהיטים שבאמת הצליחו - אבל הבנתי שאולי הוא כן התאים למופע עצמו. בכל זאת, הלהיט הכי מצליח שלה. מעל 400 מיליון צפיות ב-VEVO, כ-5 מיליון עותקים דיגיטלים בארה"ב (הכי הרבה לראפרית אישה) - אז הכל מובן, בעצם.

ניקי וסולג'ה בוי
מה שלא היה מובן לי, הוא למה להופיע עם "Starships" - אני מבין שזה השיר השני הכי מצליח שלך, אבל הוא גם השיר שגרם לכולם לחשוב בזמנו שאת יותר זמרת פופ מראפרית. ואת בעצמך אמרת שאת רוצה להתמקד רק בראפ. נכון, זה רק מופע, ואני מקווה שזה לא ישפיע עליה או שתביא לנו "Starships" נוסף לאלבום. כי מעבר לנזק שלדעתי הוא עושה לתדמית שלה, הוא שיר לא משהו בכלל. להיט דביק ומעצבן שאולי קנה את הקהל הרחב, אבל לא אותי.
היה קטע שירה נורא יפה ולא מוכר לפני "Starships" שכנראה חיפה לי על העוגמת נפש (אני סתם מקצין.. לא באמת סבלתי. נו הבנתם לבד) שלדעתי קשור לאלבום. אומרים כי זה לא קשור לסינגל הראשון, כלומר, זה לא שירה ממנו, אלא ממשהו אחר. אנחנו ממתינים לזה באהבה ובציפייה רבה! ולסיום, אין שיר יותר טוב לסיים את המופע המדהים הזה כמו עם "Moment 4 life" שבעבר היה השיר האהוב עלי שלה, והיום פחות, אך עדיין בין האהובים. בעשיריה לפחות. הוא זה שגרם לי להתאהב בה ולהכיר אותה לפני שלוש שנים, ככה שתמיד תהיה לי אליו הערכה ואהבה רבה.


בסה"כ אני נותן לה מצויין, כי היא הפציצה, ולמרות שהיה חלקים במופע שהיו בהם המון פלייבק, נהנתי מהתיאטרליות, מהדיבורים, בינה לבין התקליטן ובינה לבין הקהל - ואני מת עליה. פשוט מת עליה. כל-כך כיף לדעת שהפייבוריטית שלך חוזרת, במלוא המרץ, ודוהרת לכיוון שחרור האלבום החדש שלה. סינגל חדש ביום רביעי, אהיה כאן לעדכן.
לצפייה במופע לחצו כאן.

תגובה 1 :

  1. זה היה ידוע שהיה לילדה הזאת יום הולדת.. ידוע שזה היה מתוכנן מראש, הייתה תחרות לפני זה עם הגרלה מי יעלה לבמה..
    וקייטי לא צריכה תפאורה בשביל לפצות על הלייב שלה, יש לה לייב מעולה וזאת אחת ההופעות שלה, היא ממש הפציצה ווקאלית

    השבמחק