יום רביעי, 23 ביולי 2014

מה עומד מאחורי הקליפ "Perfume" של בריטני ספירס?

הקליפ האחרון של בריטני "Perfume" של הסינגל השני מתוך אלבומה השמיני "Britney jean" יצא ב-10.12.2013. היום הולדת שלי! אני זוכר שהקליפ נורא ריגש אותי אז כי היה לי קשר נורא חזק לקליפ שלו ובכלל למילים של השיר עצמו. בהתחלה שום דבר לא הרשים אותי בשיר, עד שקראתי את המילים ובסה"כ התחלת לאהוב אותו משמיעה לשמיעה. נכון, היום אני כבר לא שומע את השיר, אך הוא עדיין מעולה ויש לי רק דברים טובים לומר עליו. וכן גם על הקליפ.
הלם: בריטני הייתה צריכה להרוג את החבר שלה בקליפ של Perfume!
תמונה חדשה שדלפה אתמול לבריטני מסט הצילומים לקליפ.

השתחררה הצהרה אמינה לרשת שבה נאמר כי הקליפ היה אמור להיות טיפה יותר שונה. כפי שאתם רואים, לבריטני יש חבורות בפניה. כנראה ממאבק עם הגבר שבגד בה בקליפ. החבורות לא נראו לעולם בקליפ המקורי, אך הבגידה הנה עדיין מקבלת מקום בקליפ.
הייתה אמורה כנראה להיות עלילה אחרת ממה שהקליפ הנוכחי מציע לנו וזה בעצם שבריטני הורגת את החבר שלה בקליפ. כנראה בגלל הבגידה.
התירוץ של הצוות היה שלא היה להם מספיק זמן לסיים את העריכות לקליפ ובסוף כמה חלקים כמו החלקים האלו נגנזו ובסופו של דבר קיבלנו קליפ עם עלילה, די לא ברורה, עם סוף די פתוח, שהיה יכול להתפתח למשהו יותר מעניין ומסקרן במידה וכן היו משתמשים בפרטים שנגנזו ולא הוכנסו לתוצר הסופי.




עוד כמה תמונות מהסט:
הלם: בריטני הייתה צריכה להרוג את החבר שלה בקליפ של Perfume!הלם: בריטני הייתה צריכה להרוג את החבר שלה בקליפ של Perfume!
הלם: בריטני הייתה צריכה להרוג את החבר שלה בקליפ של Perfume!

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה