יום ראשון, 25 בינואר 2015

ניקי מינא'ז וביונסה מצלמות קליפ ל- Feeling myself?




שמועות חזקות השבוע אומרות כי ביונסה וניקי מצלמות בימים אלו קליפ ל- "Feeling myself" בשיתוף פעולה עם ביונסה שנמצא ב- "The pinkprint", אלבום האולפן השלישי של ניקי.
הכל התחיל מכך שרקפובליק, הלייבל בו ניקי חתומה (בנוסף ליאנג מאני) פרסם באתר את "Feeling myself" (לצד The night is still young שישוחרר ב-3 למרץ לרדיו וגם יהיה סינגל ובנוסף לצד "Truffle butter" שגם כנראה וישוחרר כסינגל מכוון שהוא מצליח ממש ברדיו וטרם נשלח לשם בכלל) לשמיעת הקהל. מה שאומר שהוא יקבל רדיו-דיל, מה שאומר שהוא עתיד להיות סינגל! אז, אפשר לקנות אותו בנפרד, הוא ישלח לרדיו עם רדיו-דילים (עסקאות שעוזרות לשיר לצבור תאוצה ברדיו ע"י הלייבל של האמן) וזה די סופי (כי עדיין לא באה הכרזה רשמית ממנה או מהצוות בכתב אבל זה די מצטייר כי) השיר יהיה סינגל! עכשיו, בד"כ, לסינגל, מוציאים קליפ - כי מה לעשות? הקידום הכי טוב, הוא קליפ. כמובן שרדיו דילים עוזרים המון, אבל קליפ הוא אחד הקידומים אם לא הקידום הכי טוב לדעתי אם יודעים להשתמש בו בחוכמה. "Anaconda" לא הלך מי יודע מה באייטונס ועדין קיבל הצלחה פנומנלית בזכות הוידאו-קליפ שלו ששבר כמה שיאים על הדרך והוביל רעש אינטרנטי עצום בקיץ.

כפי שנאמר, השמועות החזקות אומרות שהקליפ יצולם בימים אלו. ביוסטון, באמצע כביש מרכזי. אז, מה בדיוק מחזק את השמועות אפילו יותר?
beyonce-nicki-minaj-feeling-myself-us-59-texas-that-grape-juice
המידע הזה לקוח מאתר שמעדכן תנועות בכביש. לאתר לחצו כאן.  השעות והימים ושאר המידע שלקוח מן העדכון תואמים לגמרי למידע שהגיח לרשת בימים האחרונים עוד לפני העדכון. מה שעוד יותר נותן סיכויים שאכן קורה שם משהו.
וזה לא הכל. רקדנית של ביונסה פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, דווקא אתמול (צירוף מקרים? האמנם?) תמונה ורשמה "Feelin my", שזו, שורה מהשיר "Feeling myself" שביונסה אומרת!
לא מספיק לכם? ובכן:
צילום ישיר מהכביש, שנראה כי אכן קורה שם משהו.

אני חושב שהשמועות החזקות, ההוספה של השיר לרשימת ההשמעה של רפובליק,  המידע שהגיח לרשת והיה תואם למידע שאח"כ התעדכן באתר של הכביש, תמונה "במקריות" של הרקדנית של ביונסה, העובדה שניקי לא תפספס את ההזדמנות ליצור משהו עם ביונסה מכוון שבכל ראיון שדברו עם ניקי על ביונסה היא אמרה כמה היא מעריצה אותה ואוהבת אותה. היא לא תתן לדבר כזה להתפספס לדעתי, ובנוסף, צילום ישיר מהמקום שאכן וקורה שם משהו יכול כמעט ולומר - אכן, ניקי מינא'ז וביונסה מצלמות קליפ ל- "Feeling myself", הסינגל החדש!
                          

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה