יום חמישי, 25 ביוני 2015

תמונות חדשות מקליפ לשיר של מיק מיל עם ניקי מינא'ז וכריס בראון + הצצה לשיר!


ניקי מינא'ז וכריס בראון יתארחו בשיר בשם "All eyes on you" שיהיה כנראה הסינגל החדש של מיק מיל, האמן שמארח אותם בשיר. את השיר תוכלו למצוא באלבומו החדש "Dreams worth more than money" שיצא בעוד מספר ימים! באלבום תוכלו למצוא שיתופי פעולה נוספים עם שמות גדולים כמו אמן ה-R&B המצליח The Weekend, ג'רמיה, דרייק, ריק רוס וכו!
השיר כנראה יוצא בימים הקרובים, אפילו אולי היום! לבינתיים, תצטרכו "להסתפק" בהצצה קצרה לשיר ועוד כמה תמונות לוהטות של ניקי בבגד ים!
לכל התמונות:
https://instagram.com/p/4XyKT_L8X9/?taken-by=nickiminaj
https://instagram.com/p/4XyATjL8Xx/?taken-by=nickiminaj
https://instagram.com/p/4Xx5u5r8Xu/?taken-by=nickiminaj
https://instagram.com/p/4Xxx4ur8Xe/?taken-by=nickiminaj
https://instagram.com/p/4XxH3JL8WS/?taken-by=nickiminaj
https://instagram.com/p/4Xwd8JL8VN/?taken-by=nickiminaj
כמו שאמרתי.. ישנה גם הצצה לשיר! שומעים קצת את הבית של מיק ואת המעבר לכמה שניות פזמון שאותו כריס בראון כנראה ויבצע.


אני חייב להתוודות שאני לא מת על ראפ גברי יותר מדי, לא במכוון, אלא כי פשוט משום מה קל לי הרבה יותר להתחבר לראפריות (ניקי מינא'ז, אזאליה בנקס, מיה וכו) אבל יש מספר מצומצם של ראפרים שאני לגמרי אוהב כמה וכמה שירים שלהם! אמינם, טוב נו.. לכולנו יש את הכמה שירים שלו שאנחנו נורא אוהבים! אני מאוד אוהב את T.I את דרייק את קאנייה שאותו אני שומע יותר מכולם אם כבר, וכן גם את מיק מיל! אני חושב שהם הבודדים שאני באמת שומע אותם ונהנה. והבית של מיק פה נשמע לגמרי אדיר! ציפיתי לאיזה להיט טראפ\ סגנון Loyals של כריס אבל זה נשמע טוב גם אם זה לא מכוון לשם! אני בכל אופן אשמע את האלבום כי כמה וכמה הצצות ממנו ששמעתי נורא אהבתי אז אתן לו הזדמנות! אבל אני לגמרי הכי מחכה לשיר הזה עם ניקי וכריס. וסתם לידע כללי, עתיד לצאת עוד שיר למיק וניקי באלבום והוא יקרא "Bad for you" והוא גם יצא כשהאלבום יצא בעוד מספר ימים, ב-29.6 כלומר בסוף החודש הזה! 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה