יום חמישי, 27 בפברואר 2014

נטליה קילס באולפן עם דוד גטה, אלבום חדש לריהאנה!


נטליה קילס באולפן עם דוד גטה! 


היישר מהאינסטגרם של נטליה קילס, צלמתי את התמונה של השניים ביחד עם מפיק נוסף. לנטליה קילס כבר יצא האלבום האחרון בקיץ (והקליפ האחרון לפני קצת יותר משבוע) - משמע, לא יודע עד כמה היא עובדת על אלבום חדש. אולי רצועה באלבום של דוד? יותר מסתדר! ואתם יודעים מה זה אומר.. ל ה י ט! כן, אני בעד. אני בעד שנטליה קילס תפרוץ עם להיט ממוחזר או לא ממוחזר (לא אכפת לי האמת) - העיקר שתפרוץ, ואז אנשים יחשפו אליה ואל האיכויות שבה. ברצינות שהיא בין הזמרות האהובות עלי ואין דבר שאני יותר ארצה מזה שהיא תפרוץ סוף סוף. אז המון בהצלחה! ומקווה שאתם מכינים איזה סמאש לוהט שעתיד לשחוט את הטבלאות.
השיר המוצלח ביותר של נטליה שדי מתאים לסאונד:

__________________


מסתמן כי ריהאנה עתידה להוציא אלבום קונספט חדש בנובמבר!



אלבום חדש לריהאנה, אבל לא רגיל כמו שאתם חושבים... מה הכוונה? ריהאנה כנראה עובדת על אלבום קונספט לסרט אנימציה של החברה "DreamWorks". הסרט יקרא "Home" והוא עתיד להיות מוקרן בסוף נובמבר. (26 לחודש, התאריך נכון לעכשיו) - ריהאנה עתידה כנראה להקליט שירים שעתידים להיות גם באלבום עצמו וגם בסרט.
ובכן, זו בדיחה או מה?
משעשע שכבר ארבעה אלבומים אחד אחרי השני משתחררים בנובמבר שנה בהפרש של שנה (Rated R, Loud, TTT ו- Unapologetic) ואז, הפוגה, אין אלבום אחרי Unapologetic ובמקום קבלנו את What now כסינגל. טוב? אולי. לפחות היא שברה את הרצף.. אבל כנראה שמרוב שריהאנה מאוהבת בחודש נובמבר, כנראה שב-2014 נזכה לעוד אחד, אבל אלבום קונספט לסרט אנימציה, לא אחד רגיל.. השירים? כנראה יהיו בהתאם. לא יודע למה.. מזכיר לי נורא את תקופת "Loud" שזו התקופה השנואה עלי שלה (Whats my name בראש, Only girl הסביר עד מאוד, וכ'ו..) ואלו השירים שלדעתי הכי יתאימו לאופי עצמו, ויכול מאוד להיות "שנזכה" לקבל עוד להיטי טראש ממוחזרים מבית היוצר, וכמובן, עם המון דבק והצלחה במצעדים. אני אוהב אותה אפלה יותר למען האמת. ה-2 אלבומים האחרונים שלה מעולים עד מאוד, והלוואי והיא תמשיך לדבוק בסאונד הזה - אבל צריך לגוון לפעמים לא? כן.. בטח..

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה