יום רביעי, 22 באוקטובר 2014

טייגה: "אני לא מסתדר עם ניקי מינא'ז, דרייק אדם מזוייף"

"לא מסתדר איתה, ואין לי קשר איתה" - אוקיי. 
"Fake" טייגה, הראפר, החליט לקרוא לדרייק, זמר ההיפ הופ שנמצא באותו לייבל איתו. ועם ניקי מינא'ז, שגם עליה לכלך ואמר שהוא לא מסתדר איתה והיא בטח לא הסיבה שהוא נמצא בלייבל (Young money)
דיווחו כי ניקי הורידה ממנו עוקב בטוויטר אחרי הדברים האלו או בסמוך אליהם. פרופסור פופ יצא לבדוק את זה, ואכן ניקי כבר לא עוקבת אחרי טייגה בטוויטר. כן, טייגה, שניקי שרה עליו ועל בת זוגתו (כנראה לשעבר, הם כבר לא ביחד, כנראה שהוא באמת איבד כיוון לגמרי) בוורס שלה ב- "luv dem strippers"
 עם הראפר 2 Chinz. כן, טייגה שניקי לקחה את אשתו לכמה וידואים ופרויקטים שלה.
כן, טייגה שהיה במופעי החימום בטור האחרון של ניקי "Roman reloaded tour"
כן, טייגה שהצטרף לניקי להמון טקסים. כן, הוא.
כנראה שמדובר בכסף, פתאום הכל לא בסדר. כנראה שכשהלייבל לא מסכים לשחרר את האלבום שלך, פתאום כל חברי הלייבל, שלהם כן משחררים את האלבום, לא בסדר. משעשע שדווקא היום, שהוא נוהג לכנות את עצמו "בן הארובה של הלייבל יאנג מאני" הוא בוחר לומר את הדברים האלו, ולא בעבר. כי אז כנראה היה לו מאוד נוח להעמיד "פוקר פייס" עם דרייק, וניקי.
" אני לא אוהב את דרייק כבן אדם הוא מזוייף אני אוהב בסה"כ את המוזיקה שלו, ו-ליל ויין הוא הסיבה היחידה היחידה שאני נשאר בלייבל הזה, ובזכותו בכלל היה לי סוג של קשר עם השאר".
"דרייק מזוייף" - יותר מדי זמן עם כריס בראון או מה? 
כלכך הרבה תמונות, כלכך הרבה סרטונים, כלכך הרבה במשותף: וכל מה שיש לו לומר במשברים כאלו זה שניקי ודרייק כלום בשבילו, הוא לא מתחבר אליהם ואין לו קשר אליהם. ואפילו אומר שדרייק אדם מזוייף. כשהכפיות טובה והצביעות נפגשות באמצע הדרך.
אז בזמן שטייגה "מאבד את הצפון" שלו כי לא נותנים לו תאריך לשחרור האלבום, בואו נצפה ביחד כולנו ונעלה זכרונות במיני-קליפ של ניקי ובלאק צ'איינה (אשתו של טייגה, לשעבר), וכן, גם טייגה בעצמו - ששחט את הצורה של כולנו ב-2012 לקראת צאת האלבום המחודש שלה: The re up.

3 תגובות :

  1. מה הקשר יותר מידי זמן עם כריס? -,- כריס מושלם יא דפוק.

    השבמחק
  2. הוא מושלם כמו שאני דפוק :-*

    השבמחק
  3. לא ייאמן איך תמיד הראפרים מסתבכים בפרשיות האלה.זה קטע מטורף.

    ואגב טייגה מגיע לישראל עכשיו יחד עם פאט ג'ו לפסטיבל שאקה 2018.

    https://www.kartisim-online.com/2018/05/2018_9.html

    השבמחק