יום חמישי, 20 בפברואר 2014

טקס ה-BRIT AWARDS אתמול, סיכום.

תאכלס? טקס בינוני-פושר-לא מעניין ורגיל שכזה. ציפיתי ליותר. לא, אני לא מדבר על אופן הישיבה של הקהל (כולם ישבו בשולחנות עם כסאות, ממש אולם "חצר המלכה" פתחנו פה) אני מדבר על ההופעות, אני מדבר על ההנחיה, הגשה, פשוט על הכל. לשם דוגמה: ההופעה המינימליסטית של ביונסה. אני מבין שזה הסגנון, והיא רצתה לעשות משהו יותר אישי וב-"גובה עיניים" - אבל אותי באופן אישי זה לא הרשים, ואני בטוח שאם תשאלו מעריצים שלה תגלו שגם אותם זה לא הרשים יותר מדי (פרט לווקליות, שסוגד לה פעם אחר פעם מחדש בנושא, אין טענות לגבי הקול)
המגיש, הגיש. כאן זה נגמר. הוא לא היה יותר מדי לדעתי, איך אגיד את זה.. כריזמתי. מין הומור אמריקאי כזה, בטקס בריטי שכזה, ממש כור היתוך נהיה לנו פה.

אבל בנימה יותר אופטימית, יש לנו את הכוכבים של הערב, כי כמו בכל טקס, יש את הטוב, ויש את הפחות, בואו נהיה אופטימים ונסתכל על הטוב


הלוק הכובש:
לילי אלן.

לילי אלן התלבשה בלבוש הכי פרחי, אך הכי מעניין. הכי צבעוני, אך הכי שומר על פאסון. בשיא הרצינות: אני לא מתיימר להיות מבקר אופנה או בסגנון, אבל היא פשוט כובשת אותי עם הלוק הפרחי שלה לאחרונה. קוקו גבוה ופסים בכל מיני צבעים בשיער.. כן לילי כן! עשי זאת בשבילי בכל פעם! תהיי חברה!

ההופעה הכובשת:
לורד.

כי בכל זאת, ביונסה הרימה מופע מינימלי מבחינת פרפורמינג וקייטי סה"כ עשתה מופע מעולה עם תפאורה נחמדה אך ההופעה עצמה לא מספיק משכה כמו זו של הגראמי, שהייתה מתוקתקת מא' עד ת'. כי בכל זאת, לורד היא לורד. ילדה בת 17 עם פול כריזמה גם כשהיא עומדת רק היא והמיקרופון. ההגשה הקרה, האפלה, המנוקרת והמסתורית שלה שמותירה אותי כל פעם עם עוד ליטר סקרנות למד הסקרנות שלי, וכי בכל זאת, הילדה בת 17 - קצת פרגנו לאנשים בגיל שלנו.. מה יש ?! העיבוד המוסיקלי שצמד המפיקים עשו לה, רק גרם לי לאהוב את זה עוד יותר. ואז הכניסה של הזמרת שאיתם הם משתפים פעולה בלהיט הישן-חדש שלהם "White Noise" שאני בטוח שרובכם המוחץ מכיר, אך לא יודע מי באמת עומד מאחורי.
כמובן שאני זוקף לכל אלו הכללו בהופעה הזו, לא רק ללורד.

הזכייה המשמחת: 
British Female Solo Artist - Ellie Gouldint

כי אלי זו אלי. הזמרת הבריטית האהובה והאהודה ביותר בשנים האחרונות אצלהם. האמת? זה היה בכיס הקטן שלה. אני מאוד שמח שהיא זכתה כי באמת מגיע לה. היא אמנית מדהימה עם אלבום מדהים (וגם המורחב שלו, פשוט יצירת אומנות אלקטרונית)
ההופעה שלה גם הייתה ממש אבל ממש טובה. בשיא הרצינות, היא מקום שני הטקס.

הזכייה המדכאת:
One direction - Video of the year

כי אני באמת באמת לא מבין מה ההתלהבות. יש קליפים כלכך הרבה יותר טובים והם אנדרייטדים לדעתי. (מוערכים יתר ע המידה) ואני לא חושב שבגלל שהם האמנים הכי מצליחים בבריטניה, אז הם צריכים לזכות בפרסים שלא מגיעים להם. אבל נו טוב, זה היה די צפוי את האמת אם להיות כנה. שיהיה.


רשימת הזכייה המלאה:
British Male Solo Artist: David Bowie British Female Solo Artist: Ellie GouldingBritish Group: Arctic Monkeys British Breakthrough Act: BastilleBritish Single of the Year: Rudimental – Waiting All Night MasterCardBritish Album of the Year: Arctic Monkeys – AMInternational Male Solo Artist: Bruno Mars International Female Solo Artist: Lorde Best Producer: Flood & Alan Moulder British Video of the Year: Best Song Ever by One Direction International Group: Daft Punk 

רשימת הופעות:
Beyonce - XO(8/10 - היא לא הייתה רעה, פשוט לא אטרקטיבית, ביצוע ווקלי מאוד טוב)

Lorde - Royals 
(9.9/10 כי אני פרפקציוניסט, תתמודדו.)

Katy Perry - Dark Horse(8.5/10 כי היא לא הייתה כמו בגראמי, אבל בכל זאת, התפאורה, התאורה, והכל, כובש! הכניסה? בכלל. )

Ellie Gouldint - Burn + I Need your love(9.5/10 הופעה מהממת! כמה חוסר בדיוק בקול בביצוע של Burn, אבל ממש בקטנה)

Pharrell & Nile Rodgers - Get Lucky, Good Times, Happy
(8/10, התחיל מעולה, המשיך ל-לא רע, ואז נמרח לאורך כל ה-"Happy" בחוסר טעם. סה"כ הוא נשמע מצויין)

Bruno mars - Treasure
(7/10 לא רע. די נדוש - תגוון מעט)

Aratic Monkeys - R U Mine
(פחות הסגנון שלי, לכן לא אנקד. בשביל לזקוף לזכותו של הסולן, יש לו קול ממש טוב!)


לצפייה בהופעות לחצו פה 


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה