יום חמישי, 20 בפברואר 2014

פרימיירה: "Dark Horse" של קייטי פרי - הקליפ!

הקליפ החדש של קייטי פרי יצא לאור. פייר? אהבתי. האמת שלא הבנתי את הקונספט הכללי, ואני מרגיש ש-"Juicy J" הכי לא קשור שבעולם, אבל בסה"כ אם קצת שפשוף בבימוי (ליצור עלילה מעניינת ומתקשרת) ועם יותר כימיה בינה לבין הראפר שהיא מארחת בשיר, הקליפ היה קרוב למושלם.
הצבעים קנו אותי, התפאורה קנתה אותי, היא הייתה נראת מדהים ואני אהבתי את התיאטרליות! הרעיון הכללי מגניב: אישה חומרנית שממיסה כל מישהו שמנסה להרשים אותה בצורה חומרית. מעניקים לה יהלומים, מאכלים, והיא בסופו של דבר לא מרוצה - עד שבא מישהו ומציג בפניה פרמידה, שאם הבנתי נכון, קייטי אחרת נמצאת עליה, מה שערער אותה וגרם לה לקום מהכיסא לראשונה.
הסוף היה צריך להסתיים אחרת, היה צריך להיות מיקוד עליליתי יותר כדי שהמסר יועבר לצופה בצורה יותר ברורה - אבל אני לא מופתע או יותר מדי מאוכזב; קייטי פשוט כזו. היא לוקחת קונספט והולכת איתו עד הסוף. היא פשוט "דוערת כמו סוס אפל" מבלי להתייחס לפרטים שמסביב.
ניקח לדוגמה קליפ חדש-ישן שלה. "ROAR" - הרי העלילה שם ברמה של כיתת י' במגמת תקשורת בבצפר
הכלב המתוק היה מתוק, שימש כפריט שנועד לשעשע מעט ולהפוך את כל מה שקורה שם ליותר סאטירי, שזה בסדר, רק שוב פעם, לא מלוטש עד הסוף - הרגשה שכזו.
שלי, וזה האמת טעות שלה ושל הצוות - אבל לה לא אכפת כי לדעתה הויזואליות מכפה על כך. היא הלכה עם עניין ה-"ג'ונגל" עד הסוף מבלי בכלל לעצור שנייה ולחשוב איך היא באמת יכולה לקחת את רעיון ה-גונג'ל ולהפוך את זה למשהו קצת יותר מעניין, קצת יותר חצוף, קצת יותר חדש, קצת יותר מרענן.


אז בסה"כ קייטי לא אכזבה, היא עשתה עבודה מעולה וכיף לי להסתכל על הקליפ. להבא: חשוב לגבש עלילה מסודרת, וחשוב לדאוג שאם את מארחת מישהו, אז הוא צריך להיות קשור - ולא לדחוף לו חלק שבכלל אף אחד לא שם לב אליו באמת.

צפייה מהנה!

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה