יום שישי, 14 במרץ 2014

גאגא מופיעה בפסטיבל ה-SXSW

ראסטות ראסטות, LIKE
גאגא מופיעה עם שבעה שירים מ-ARTPOP ושיר אחד מהאלבום המורחב "The Fame Monster" שיצא ב-2010. "Bad romance", כמובן. בפסטיבל ה-SXSW שבאוסטין. מתוכם, מופיעה גאגא רק עם סינגל הבכורה שלה "Applause" ללא הסינגל האחרון שלה "Do what u want" , וללא הסינגל הקידומי שלה "Venus" אך עם סינגל קידומי אחר שלה בשם "Dope" שהגיע בשיאו למקום השמיני בבילבורד ונפל משם שבוע לאחר מכן.
בנוסף ל-"Applause" שהייתה הופעה מעולה בסה"כ אך לא מחדשת יותר מדי, ומ-"Dope" שוב, לא התלהבתי גם כי היא לא חידשה יותר מדי ונתנה לי להרגיש כאילו כבר צפיתי בזה מספר פעמים.

קידמה גאגא את "Aura" שהייתה הדליפה הראשונה מ-ARTPOP והרעידה את כל העולם. "Aura" יכל להיות הסינגל
השני ואף הסינגל הבכורה הטוב ביותר באלבום. פספוס רציני אם הוא לא יהיה סינגל. ובו, לשם השוואה, היא דואגת לתת גיוון בין הופעה להופעה. לדוגמה: ההופעה באייטונס פסטיבל שונה ויזואלית, ווקלית, מבחינת עיבוד, וכ'ו מזו של עכשיו.
חשוב לציין כי זו ההופעה הטובה ביותר מבין כל השאר שהיא הופיעה איתם בפסטיבל. פשוט אדיר! ובמקום השני: "Swine" שמגיע לה שאפו רק על הדוגמנית שלא הפסיקה להקיא עליה צבע בכל מיני פוזיציות, צורות, ולוקיישנים על הבמה. גם הביצוע עצמו היה מעולה, אבל שוב, בדומה לביצוע של האייטונס פסטיבל - אך פה נסלח לה. גם אני תמיד אוהב ומעדיף את ההופעות שלה איתו ולא את הגרסאת סטודיו. בעיני זו ההופעה הכי סימבולית של הערב, כי ההקאה זה מטאפורה לאונס שהיא עברה ושהיא לא יכולה לשאת יותר את העול, היא לא יכולה לשמור אותו בבטן, אז היא (אישה לצידה) מקיאה את זה. מתאר את התחושות הדוחות שהיא חוותה. כנ"ל המין על השור המכני, שבעיני מהווה סמליות לסבל שהיא סבלה בזמן כל הנעשה, הכל היה מלוכלך, קשה וכואב מנטלית. כנ"ל לגבי "תכשיטים וסמים", דומה להופעה קודמת ולא מחדש מדי, אבל האנרגיות כאן מדהימות לגמרי ואני מעריך אותה על זה מאוד! הסוף כשהיא רוקדת עם טוויסטה זה פשוט פנטסטי!
תמונת הפרומו למופע של גאגא
ההופעה של "Mannicure" היא הופעה שאפילו לא טרחתי לצפות בה.(נו טוב, ניסיתי אח"כ וכן ראיתי את ההתחלה, שעמם אותי למוות אז יצאתי.. לא שזה רע.. סליחה כן? פשוט לא אוהב את השיר יותר מדי, וההופעה בכלל כבר נותנת לי תחושה של דה ז'ה וו אז.. ) קיטשי מטומטם אידיוטי ומיותר. לחשוב ששיר כמו "Brooklyn nights" היה צריך להכנס לאלבום, או "Tea" שנשמע כמו משהו היסטרי שרק גאגא יכולה לעשות אותו למגה היסטרי יותר ממה שאחרות היו עושות. (לפי השם כן? טרם שמענו את השיר. אך הצצה של "ברוקלין נייטס" דלפה בעבר)
ההופעה של "Gepsy" נפתחה בנאום האמת ממש יפה, שאני לא נוהג להתרשם מהם בד"כ אבל הפעם דווקא נורא חיבבתי. שגם השיר הנ"ל הייתה הופעה ממש חמודה מבחינה ווקלית אבל שוב, לא מחדשת יותר מדי.
"Bad Romance" חברים, גם היה חלק מהקאסט, אבל פשוט באופן די מוזר, עם עיבוד יותר שונה. מוסיף? לא. גורע? גם לא. מיותר? ועוד איך! לחשוב שבמקומו היא יכלה להופיע עם שיר מ-ARTPOP ולקדם. למה לתת לו זמן כזה רב במופע? אם בא לך להופיע עם קלאסיקות שלך, אז תנסי לשלב את זה באחד השירים החדשים שלך כדי שגם זה יהיה מגניב יותר וגם יותר יעיל ומועיל. שני ציפורים במכה אחת, חברה.

ליידי גאגא "ול דן" למישהו?

בסה"כ ההופעות לא רעות בכלל, אך פשוט לא הכי מעניינות. האמת שהבמה קצת נראתה קטנה ועמוסה מדי וזה התאים ב-"Swine' וב- "Aura" אבל לא בשאר. היה נחמד לראות אותה אולי לוקחת את הקונספט של המיתולוגיה היוונית שהיא מדברת עליה כלכך הרבה באלבום ומשלבת את זה עם אחת ההופעות שלה. קצת גיוון גאגא, מה יש?
ממליץ אך ורק על "Swine" בשם האנרגיות והיצירתיות, על "Aura" מכוון שזו הייתה ההופעה הכי טובה באותו ערב מבחינת ווקליות, פרפורמינג, תיאטרליות, וכ'ו - ועל "Jewels and drugs" שללא ספק זו הופעה לא רעה בכלל עם אנרגיות מדהימות.

לצפיות בהופעות:
http://www.dailymotion.com/video/x1gytw5_lady-gaga-sxsw-2014-03-14-full-hd_music

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה