יום רביעי, 2 באפריל 2014

השירים הממולצים + פוסט חוויה!

אז לפני יומיים הייתי במופע של ידידות טובות שלי בבאר שבע שהן חלק מלהקת מחול בשם "חולית" - המופע שהם העלו באמת היה מרהיב ברובו, ריקוד זה לא מה שנמצא בראש רשימת הדברים האהובים עלי, אבל באמת שהיה לי ממש כיף במופע בזה, ועוד כיף לראות ככה את חברות טובות שלי מפציצות!
מה שהכי כבש אותי במופע מעבר לריקודים, לגיוון, ולתיאטרליות - היו השירים, מין הסתם, שאני אוהב לבחון בכל מקום שבו אני נמצא! עשיתי SHAZAM על ארבעה שירים ( שאזם = אפליקציה שמזהה את שם השיר שמתנגן באותו מקום שבו אתם נמצאים)
השירים המומלצים:
1.

רצועה אלטרנטיבית מעולה. מאוד מהנה. אני אהבתי את הקול וההגשה של הזמרת שעליה דווקא שמעתי המון דברים ממש טובים. כעקרון במופע יותר אהבתי כי כנראה הויזואליות בשיר הזה מאוד חשובה, ובשמיעה שנייה אני מרגיש שזה לא כמו בפעם הראשונה, אבל זה עדיין שיר מעולה ואני ממליץ! אני בטוח שהקהל האלטרנטיבי של פרופסור פופ דווקא יוכל להתחבר.

2.

אל תתנו לתמונה שנראת קצת מאיימת להטעות אתכם! לא מדובר בהאנגר עצבני או בלהיט מעדונים דביק - אכן זה צמד תקליטנים (דיג'ים, ואט אבר) שאומנם אני לא בדיוק יודע מה הם נהגו לעשות לפני או אחרי השיר (למרות שאני מכיר שיר או שתיים מהעבר..), אבל אני יודע שהשיר הנל בכלל לא בכיון של להיט מעדונים דביק ומעצבן, אלא יותר להיט אלטרנטיבי כזה, עם נגיעות מדהימות מהתחום.
זה מתחיל במנגינה מאוד מונוטונית שמתפרצת לדרופ מעולה, ולאחר מכן, קולות הרקע הגבריים שבאים אח"כ, הקצב הולך ודוהר לו לכיוון הדרופ הבאמת כיפי! באמת, אל תשמעו את זה במחשב, אם תוכלו, תשמעו ישר באוזניות - החוויה באמת שונה ואני מבטיח לכם שיותר תהנו!

3.

אומנם זה לא הסגנון שלי, אבל באמת שהתאהבתי בשיר ובקול שלה! היא נשמעת מדהים, יש בזה משהו מאוד קלאסי ומאוד עדכני, מה שיוצר איזון מושלם, איזון שאני אוהב, משהו לא מקובע או מונוטוני אלא בדיוק ההפך! כימיה נהדרת בינה לבין ההפקה, הביט, וכמובן, לכל החבילה הכוללת של השיר! היא ממש מוכשרת, אני חושב שאחפש עליה עוד בעתיד! רצועת R&B מהממת. מוזר שאני לא זוכר את השיר הזה מהמופע, אולי הוא לא משם בכלל, והוא הגיח לאייפון שלי בטעות? אולי.. בכל אופן, ממליץ עליו בלי קשר!

4.

אני יודע שזה לא הכי יכול לתפקד כשיר בעיני הרבה אנשים פה. כי בסה"כ זו אקפלה מאוד קצרה, ללא הפקה. אבל יש בה משהו מאוד קסום. מאוד מגנטי. על-אף שאני לא שומע למחייתי אקפלות ובסגנון, כי באמת שהפקות ובסגנון זה הדברים שאני חי בשבילהם, השיר הזה כבש אותי בשמיעה אחר שמיעה. יש בו משהו מאוד כנה, ובהגשה שלה, שהיא פנומנלית ומושלמת לטעמי. המילים? תקראו את המילים. השיר הזה באמת מקסים!



תודה לכולם! אינכם חייבים לשמוע הכל. כתבתי תקציר + דעתי על כל שיר ושיר כאן, ומה שיותר מעניין אתכם, וכנראה יותר טוב לכם - אז זה יהיה בסדר שתשמעו אותו ולא את האחרים, או שתשמעו רק חלק מכאן, העיקר שתשמעו! אשמח לדעות על השירים, לדעת מה אהבתם ומה לא! ושוב פעם, תודה :)

תגובה 1 :

  1. השיר האחרון מאוד מזכיר את Your House של אלאניס מוריסט! יפה דווקא

    השבמחק