יום שישי, 30 במאי 2014

סקילר גריי "קורצת" על אלבום חדש

Picture of Skylar Grey
היפ הופ ורדיוהד.. ממ 
סקיילר גריי, בת טיפוחו (המוזיקלית כן?) של אמינם, אחד מאמני הראפ המשפיעים והחזקים, זו שאחראית על כתיבתם של כמה וכמה שירים ובינהם "I love the way you lie" - הדואט המצליח של אמינם וריהאנה. זו ששרה את הפזמון
ב-" I need a doctor" ו- " coming home"  וכ'ו, קורצת לנו על אלבום חדש. כידוע לכולנו: לסקיילר כבר יש שני אלבומים. האחד שיצא ב-2006, והשני שיצא ב-2013. אלבום שלישי כנראה בשלבים נורא התחלתיים ע"פ מה שסקיילר רומזת לנו, וכאמור, הוא כבר ב-"אפייה" - אני, כמישהו שדי את הקול שלה, ואת הכתיבה שלה, יכול לומר שלגמרי אני מחכה לזה.
"למרות שאני בשלבים המוקדמים, אני אוהבת את זה. יש לי הפעם את החופש לעשות מה שאני רוצה באופן יצירתי. ולכן, אני עובדת על אלבום חדש שכמאזינה דווקא הייתי קונה אותו בעצמי. נכון לעכשיו, זה נשמע כאילו אם הייתה סוג של זמרת בלהקת ה- "Radiohead", שעושה אלבום היפ הופ עם מעט ראפ"
ובכן, מעניין הייתי אומר. מעניין איך תשמע התוצאה.
אחד מהשירים האהובים עלי שלה מהאלבום הקודם "Don't look down":

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה