יום שבת, 24 במאי 2014

המלצות הפרוספור!

1. השיר הזה באמת יפה. אבל ב-2:44 מתחיל החלק הבאמת מדהים בשיר, שהיא כבר מתחילה לצמרר עם הקול המדהים הזה שלה. יש לה קול ממש יפה, ואני חושב שהשיר הזה ממש יתאים לאוהבי לנה דל ריי. אז ממליץ בחום, גם למעריצי לנה, וגם בכללי למי שאוהב את הסגנון מוזיקה (טריפ הופ, THX "פרצוף" וקרדיט מלא) או רוצה להתנסות בדברים חדשים.. (במוזיקה כן? במוזיקה..)



2. אני חובב פופ. אני פרופסור ה-פופ! אומנם אחת הפייבוריטיות שלי היא ניקי מינא'ז והיא ראפרית והכל, אבל פופ זה העסק שלי בעיקר. אני בן אדם שלא אוהב להגביל את עצמו, ולכן אני מנסה ואנסה אין ספור דברים חדשים או שונים ממה שאני כבר רגיל אליהם - ולהלן התוצאה:
שיר ראפ מדהים שיצא לי להכיר, והאמת? שזכיתי! אני לא כ"כ מתחבר לראפ גברי (מודה שנשי יותר עושה לי את זה משום מה) והשיר הזה באמת כבש אותי. ההפקה שלו ממש טובה, ואני מאוד אוהב את הכימיה של האמן עם הביט. מה שגם הקול שלו ממש ממש טוב  אהבתי ברמות! מומלץ


3. "כתום זה השחור החדש" - תכנית מדהימה שכבשה את העולם, חוזרת לה בתחילת חודש יוני (בעוד כשבועיים בערך) וכולנו נוכל להנות מעונה שנייה ונוספת לתכנית המדהימה הזו! זה שיר הנושא, שפותח את הסדרה בכל פעם ופעם - פתיח מושלם לסרט שכזה, אני חולה עליו. קיצרו אותו בפתיח והורידו חלקים מאוד יפים בשיר, אבל לא נורא, ככה הוא ככה הוא עושה את עבודתו נאמנה! ממליץ בחום.




4 שנות ה-80 היו השנים האהובות עלי במוזיקה ללא ספק! מדונה כיכבה באותה תקופה ביחד עם סינדי לאופר, בוני טיילור, בלינדה וכ'ו.. הזמרת המדהימה הזו קים יצרה שיר שהפך להיות להיט על והגיע למקום הראשון בצרפת, גרמניה, וכ'ו - ואיך לא, גם בארה"ב! שיר מדהים שמשלב את כל האלמנטים האהובים עלינו מאותה תקופה לצד קול נשי-מחוספס של הגברת, לייק ענק! היא גם יפה אמיתית.




5. אחד השירים הכי מושלמים שהמוזיקה ידעה - ברצינות, זה שיר מדהים ובאמת שהרוב מכם בטוח יכירו אותו כשהם יגיעו לפזמון. זו קלאסיקה מדהימה, שלפי השיר אולי לא תזהו, אבל מספיק שתתנו שמיעה אחת ותכבשו ע"י המלודיה והעוצמה המרגשת של הזמרת לאורך כל השיר. ההגשה בשמיים, ואני מאוהב בזה. וגם אתם.

תגובה 1 :