יום שבת, 10 במאי 2014

לריהאנה נמחק האינסטגרם, ישראל לא עלתה שלב באורווזיון

לרירי אין אינסטגרם יותר?

לפני שבוע בערך האינסטגרם של ריהאנה נמחק, ומייד לאחר מכן, הוא חזר. הסיבה? אומרים שזה תמונות העירום שהיא הפיצה (שלה) בחשבון האישי שלה. זמן קצר אח"כ (יום-יומיים בערך) חשבון האינסטגרם שלה נמחק שוב. מאז, לא שמענו שום הודעה על כך. ואני חייב להיות אוביקטיבי ולומר שלמרות שריהאנה היא לא כוס התה שלי, אני עדיין חושב שזה לא מוצדק.
ריהאנה עתידה לעשות מה שהיא רוצה עם הגוף שלה, והמחסום הפרמיטיבי הזה של למחוק משתמש באינסטגרם בגלל שהדרך שבה הוא בחר לבטא את עצמו זה עירום, זו גישה חשוכה. ועוד לא נגעתי בזה שהיא ידוענית בכלל. (ואני גם לא אגע)
אז נכון, יש ילדים שמתרוצצים בחשבונות הללו ויכולים לקבל דוגמה רעה.. ובכן, ריהאנה היא זמרת, לא דמות חינוכית - עליה לפעול כפי שהיא חפצה, ולא באופן שדורש ממנה לרצות מישהו. (ואת זה אמר לי דווקא תום חברי הטוב שמעריץ את הגברת.. לפעמים יוצאים לו דברי חוכמה)
נמאס שאנשים מערבים בתוך כל תרבות המוזיקה את עניין החינוך, הערכים, הפוליטיקה, וכ'ו. הנושא הזה כבר הפך לפרוץ, וממזמן שום דבר פה לא עוסק במוזיקה בלבד, אלא בעוד אלמנטים שעלולים לשמש אינטרסים אישים לאנשים כאלו ואחרים. זה חבל, אבל זו המציאות - או בקיצור: למרות שזה לא באמת חסר לי, תחזירו לריהאנה את האינסטגרם!

_____________________

מיי לא עוברת שלב באורווזיון!


לא חשבתי שאכתוב על האורווזיון, אבל וואלה מיי פיינגולד יצגה אותנו, וייצגה בכבוד רב! השקיעה לא מעט כסף מהכיס הקטן שלה לכותבים, מלחינים, ועוד, והגיעה מלאת בטחון, כבוד ואהבה אל בימת האורווזיון, לשיר את השיר החדש, שאותנו ייצג השנה.
מלכתחילה לא אהבתי את השיר. וגם לא פחדתי לומר את זה לאדם שקרוב ממדרגה ראשונה לאדם שכתב את השיר הזה.
הוא מאוד חמוד ואולי אפילו מתאים לה, אבל אני חושב שכבר המון זמן לא "הפצצנו" בשיר באמת טוב. השפל היה "דינג דונג" של דנה אינטרנשיונל.
הפעם זה לא היה שפל, אבל זה היה חלש, לפחות לטעמי, מבחינת השיר כן? עדיין לא הגענו למופע, וידעתי עוד מההתחלה שכנראה מקומות ראשונים לא נזכה לראות.
היה נורא מוזר לראות את מי על הבמה בהתחלה פוצחת בשירה בינונית לטעמי ולא מצליחה להרים את זה למקומות שיהא הייתה צריכה להרים את זה. מישהו אתמול אמר לי " בבמה הזו כולם נופלים. כולם " והוא צודק. אני יכול להבין את ההתרגשות ואת הפחד, ואני חושב שזה מאוד לגיטימי והכל - אבל כשמדברים על התוצר, ושופטים אותו על-פי מה שהוא מציג, זה התחיל מאוד פושר. המשיך והשתפר? כן. ללא ספק. לא בצורה כל כך משמעותית, אבל מיי אח"כ כבר יותר השתחררה והביאה פרפורמינג כבר יותר כובש.
היא בסה"כ אדירה. אהבתי אותה תמיד. ההופעה לא הייתה בשיא, וזה בסדר, וכואב לי עליה מאוד, כי ממזמן כבר כל העסק הזה הפך לפרוץ ולא מעניין. הכל כבר מכור (עם כל כמה שזה נשמע תירוצי) והכל כבר לא כמו פעם, ואולי הפעם זה לא באמת המקרה עם מיי, אבל זה המקרה עם הטקס הזה, שצריך לעשות בו רפורמה כבר המון שנים ולהחזיר עטרה ליושנה. ("זגורי אימפריה") המון אהבו את המופע. וכשאני אומר המון, אני מתכוון לכל מי שאני באופן אישי דברתי איתו על המופע. קצת מרגיש לי מוזר שאני היחיד שלא התלהב מזה כמו כולם, אבל מי יודע, אולי זה יגדל עלי בהמשך.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה