יום שבת, 7 ביוני 2014

שיר חדש לנטליה קילס + שיר חדש ללנה דל ריי

לנטליה קילס דולף שיר מ-2009 בשם "A New world for love". והוא מדהים. אני באמת לא יכול לתאר כמה אני אוהב את האישה הזו וכמה לדעתי היא בין הנשים הכי כשרוניות מבחינת כתיבה שיש בתעשייה של כיום. היא הייתה גם אז, ונשארה גם כיום.
אני פשוט מת על זה. מרגיש לי כאילו היא שרה את זה לבעלה החדש והטרי וילי מון - על אף שזה נכתב קודם לכן, זה כאילו "ניבא את עצמו" והמילים מרגישות לי כ"כ אמיתיות, חשופות, פגיעות, כנות, ובגובה עיניים. ואני מת על זה שהיא מראה את הצד הפחות קשוח שלה, היא מרגישה לי כ"כ אנושית בשיר הזה. באמת שכבש אותי. 
____________

לנה דל ריי משחררת את השיר הרביעי מאלבומה "Ultraviolence" שעתיד לצאת בעוד שבועים בערך. לשיר קוראים "Brooklyn baby" והוא אלוהי. באמת שכל חומר מרשים אותי יותר מהשני. אהבתי את כולם. "Shades of cool" קצת אחרי השלישיה האחרים. ובשלישיית האחרים, יש משהו מאוד קסום בכל שיר ושיר. ב-"West coast" הצלילי האלקטרוני לקראת הסוף, ב- "Ultraviolence" הבית השני שהיא עושה עליות בקול ממש אבל ממש כמו שאני אוהב. ופה, ה-ברידג', החלק הקטן שבא לפני הפזמון, שהיא עושה את הסלסול בקול המדהים שלה.
הולך לצאת אלבום אלוהי.
הולך לצאת אלבום אדיר.
אני מחכה לו כ"כ. באמת שהציפיות רק עולות בכל פעם.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה