יום שלישי, 10 ביוני 2014

הקרנת בכורה: הקליפ החדש של ניקי מינא'ז "Pills N Potions"

הקליפ החדש של ניקי מינא'ז לשיר "Pills N Potions" שמכהן כסינגל הראשון מאלבומה השלישי "The Pink Print" השתחרר בדיוק בשעות האחרונות באופן חוקי למדיה העולמית!
ההצצה השתחררה לפני כמה ימים, ובנתה לי, באופן אישי, המון ציפיות לקליפ.
תהנו: 


דעתי היא ואו. בד"כ ניקי תמיד מביאה קליפים כ"כ צבעוניים, מלאים בפרופרס ואטרקציות שמתרכזות בכל מה שלא קשור בה. מלא תפאורה, מלא אביזרים - אבל הפעם זה רק היא. ומרגישים את זה. בשיר ובקליפ.
היא נותנת לדברים אחרים להתפתח בשבילה, ולשחק כפקטור תיאטרלי כאן בקליפ - וכמובן, גישתה שאימצה לקליפ הנל רק מחזקת את כל מה שהיא מנסה להעביר ברמה הכללית כאן בשיר.
האפקטים הזולים הנל, לא זולים בגלל שאין לניקי תקציב לאפקטים יוקרתיים או כאלו שמותאמים לסטנדרטים הללו - האפקטים כאן מאוד אותנטים, מאוד בגובה עיניים, הם פשוטים, מנימליסטים אך מתחכמים. בדיוק כמו הקליפ עצמו.
אני רואה בכל העננה האפורה שהיא יוצאת ממנה, לדוגמה מכמה דוגמאות אחרות, כאילו היא יוצאת מתוך האשליה שבה הייתה קודם לכן, "כשהתעוורה" עקב הגלולות והשיקויים, שמטרתם היא לנסות להשכיח לה את הכאב שחוותה מאהבת חייה, אך לשווא - והיא לא צריכה יותר את המסכות האלו, וזה בעצם המסר, ואת כל האשליות הללו, היא חייבת להתמודד עם האמת גם אם היא כואבת. אין צורך להשתמש באלכוהול כשאתם נפגעים מבחינה זוגית, או בכלל. כדורי הזייה רק יביאו לך חיים ורודים לזמן קצר יותר, אך האם זה באמת נחוץ? כי לטווח הארוך שום אשליה לא תוכל להחזיק את הזמן הנדרש שבאמת יגרום ללב להחלים ולהבריא. ומה הוא הד"ר הטוב ביותר ללב שבור? הזמן. אז אל תנסו להשתמש בדברים מלאכותיים בכדי להשכיח את הדברים הלא מלאכותיים שאתם מתמודדים בהם ביום יום, השתמשו בדברים הטבעיים, כמו הזמן, כמו הבכי, וכמו עוד דברים שעוזרים לפרוק ולבטא את הרגש בצורה היפה והטובה ביותר. וכן, גם היעילה ביותר.

התעלתה על עצמה בכמה וכמה רמות. אני אוהב אותך ניקי. 

תגובה 1 :