יום שלישי, 15 ביולי 2014

פריס משחררת את הקליפ ל-"Come alive", משתחררים לניקי שני שירים חדשים

פריס הילטון משחררת את הקליפ לסינגל החדש שלה "Come alive" והאמת? שאני מת על זה. היא נראת מדהים, הקליפ מצולם וערוך בדיוק כמו שאני אוהב. אין לו פואנטה מי יודע מה. הוא נטו ויזואלי. נטו יפה חיצונית ללא תוכן - אבל אני חושב שזה מותאם עם הבחורה שעומדת מאחורי השיר. לא?
בכל אופן. אני אהבתי. גם השיר ממש התחבב עלי. יש בו משהו מאוד פופי, אבל לא מיינסטרימי. משהו יותר אורבני. תצחקו כמה שתצחקו, מרשה לכם.. לא מאמין שהוצאתי את זה מהפה שלי למען האמת.
צפייה מהנה! 



_______________________

שיר מספר 1:
No Flex zone.


האמת? שההתחלה ממש הלחיצה אותי. אבל אח"כ זה כ"כ זרם. ובאמת שממש אהבתי את השיר הזה, ובלי קשר רק לניקי - השיר עצמו ממש כיפי. אני מת על הביט. וההגשה של הראפ ממש טובה.
ואז, החלק של ניקי, שהיא כ"כ לא מונוטונית בו. היא משחקת בקול שלה, משתנה עם הפלאו, זה ללא ספק בין הדברים הכי טובים שהיא עשתה לאחרונה ואני ממש אבל ממש מרוצה ושמח מהדבר הזה. מומלץ!

שיר מספר 2:

זוכרים שהשיר היה צריך לצאת בערך לפני שנה ומשהו? וכולם בנו עליו ממש.. אז ככה.. הוא לא רע. באמת שלא. הוא פשוט לא הכי מעניין לטעמי. אני חושב שבסה"כ הם עשו פה עבודה טובה. אין מקום להתלונן. זה פשוט קצת מיותר. לא הכי אטרקטיבי או מיוחד. נשמע כמו כ"כ הרבה דברים.
אני לא מת על זה בכלל. אני חושב שזה די פושר ואני לא רגיל לקבל דברים פושרים ממנה. אני מאמין שיש אנשים שיאהבו את הסגנון, אני אליו פחות התחברתי.

_______________________


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה