יום שישי, 11 ביולי 2014

הצצה לקליפ החדש של פריס הילטון + ניקי מינא'ז עושה הון ממכירת הבקבוקים ב-HSN



ניקי מינא'ז שלשום הגיעה לראשונה ל-HSN ומכרה מעל 5500 בקבוקים של הבושם החדש שלה שזמין לקנייה רק בימים אלו דרך HSN ב-60 דולר לבקבוק. היא הרוויחה מעל 330 אלף דולר רק בשעה אחת.

אתמול, ניקי הגיעה שוב אל התכנית, והפעם, מכרה כ-פי 3 יותר. קרוב ל-7 אלף נרשמו לאתר בזמן בו היא שהתה בתכנית רק כדי לקנות את הבושם דרך האינטרנט. והפעם, נמכר בסה"כ ביומיים האלו יותר מ-23 אלף בקבוקים.
ניקי עשתה מעל מיליון דולר כבר ביומיים האלו ממכירת הבושם החדש שלה שזמין לקנייה חד פעמית רק דרך ה-HSN.
לאורך כל התכנית הם לא הפסיקו לשבח אותה על כך שכ"כ הרבה אנשים נרשמו לאתר באותו זמן, והם מכרו כ"כ הרבה בזמן כה קצר ובאופן לא צפוי. הם הודו לה כ"כ על מי שהיא. במהלך התכנית עלו לקווים כל מיני אנשים (בינהם אשר, הזמר, שאיתו יש לה שיר חדש עכשיו שבדיוק יצא לפני כמה ימים, וביחד הם עתידים לצלם קליפ בימים הקרובים) - והמעריצים שלה, שבכו לה בטלפון על כמה שהם אוהבים אותה, והיא, כמובן, אחריהם. זה משהו לא מובן מאיליו. היא ממש התחברה אליהם רגשית. בכתה איתם, צחקה איתם, הבינה את ההומור שלהם, והבינה אותם. כשהיא שאלה מישהי איך קוראים לה, המעריצה אמרה "Nicki minaj face" ואז ניקי אמרה. "הו, איזה יופי" והמשיכה איתה את השיחה כרגיל עד ששתיהן התפקעו בו זמנית מצחוק כולל המראיינת שהוקסמה מניקי והזכירה לה את זה בכל פעם ופעם בשיחה.
הקשר בינה לבין המעריצים שלה מדהים. והנה, הגלגל חוזר, והנה "העץ מניב פירות" - בגלל היחס החם שלה אל המעריצים, הקניות אתמול שברו לגמרי את המסגרת, והביאו סיפוק לכל צד שהיה מעורב בסיפור. ללא ספק שחקה אותה.

___________________________________


הגיעה לרשת הצצה לקליפ החדש של פריס הילטון לשיר החדש שלה "Come alive". השיר יצא לאייטונס באופן חוקי לפני כמה ימים, ואת הקליפ צילמה פריס לפני כשבועיים בערך. הקליפ אמור לצאת בימים הקרובים.

פריס חתומה ב-"Young money cash money" - החברה של ליל ויין, שם חתומים אמנים כמו ניקי מינא'ז, דרייק, טייגה, וכ'ו..
הקליפ רק מהצילומים שראיתי קודם לכן היה נראה לי כמשהו היסטרי. מלא פרופרס, לוקיישנים יפים, זוויות מעולות, תלבושות מדהימות - עושה רושם שפריס עשתה בחירות מעולות בבחירת הצוות שלה לקליפ הזה, ומקווה שגם ההבאים שלה יצאו מדהימים, וכן, גם הקליפ ל- "Come alive" שעתיד לצאת בעוד כמה ימים כפי שאמרתי. 

לצפייה:

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה