יום שלישי, 26 באוגוסט 2014

הקליפ החדש של ג'סי ג'יי אריאנה גרנדה וניקי מינא'ז! "Bang Bang"


אני כשאמא חזרה עם מקדונלדס הביתה

אז.. על הקליפ החדש של אריאנה גרנדה, ג'סי ג'יי וניקי מינא'ז כבר שמעתם - אבל בטח טרם ראיתם. ולא בגלל שהוא לא יצא, אלא בגלל שהטיפשות היו כה טיפשות שהן העלו אותו יותר מ-24 שעות לחשבון ה-VEVO שלהם אחרי שהוא הסתובב ברשת באלפי גרסאות מזוייפות או אמיתיות ובכך הוריד את כל הבאז סביב השיר.
לקליפ היה יכול להיות מעל 2.5 מיליון צפיות ביממה בוודאות, אם תשאלו אותה. מספיק ציוץ של אריאנה בטוויטר על השיר וכבר יש לו מיליון בכמה שעות.. אני לא חושב שהקליפ הזה אמור לסיים אחרי רבע יום עם 100K צפיות כי זה המצב. הכל אודות לג'סי ג'יי שלא העלתה את הקליפ ישר אחרי הטקס (ששם הייתה הבכורה) אל חשבון ה-VEVO שלה.
חבל נורא, הייתה יכולה להרוויח עוד סטרים קל לבילבורד בשבוע הבא ובכך להקפיץ את השיר שלה כמה מקומות.

שוט ממש חמוד.. רק.. למה ניקי לא כאן? 


השיר מוכר מדהים. הוא נשאר יציב באייטונס ובדיוק אתמול הוא חזר למקום השני באייטונס. צופים לו כ-200 אלף (200K) בשבוע הרביעי! זה מעולה! ממש! במיוחד אחרי הטקס שהוא חזר אל המקום השני והוא עוד עדיין בעלייה במכירות. עכשיו הגיע הזמן לקצת קידום מצב הכוכבות. ניקי לא פרסמה על זה כלום לבינתיים מאז שהקליפ יצא בחשבון האינסטגרם או הטוויטר שלה. כנ"ל אריאנה. אם בשעות הקרובות זה לא יקרה, נצטרך להסתפק בקושי ב-מיליון צפיות, וגם זה במקרה הטוב.

אריאנה וג'סי עושות תחרות מי צורחת יותר חזק. ניקי מתחילה להבין איפה היא נמצאת.. 

מה דעתי על הקליפ? ובכן, קליפ מעולה בסה"כ. ציפיתי ליותר כשראיתי את שני ההצצות. זה יפה איך כל אחת נותנת את החלק שלה ובסוף זה משתלב לגג ששלושתן ביחד - רק חבל לי שנתנו פוקוס לאריאנה וג'סי בסוף יותר מאשר לניקי - וכן, אני לא אומר את זה רק בתור מעריץ. יצא לי לקרוא גם כמה תגובות ברשת כדי לבסס את טענתי שאיני סתם פרנואיד. מה שגם הבנתי שהקהל הגיב בצורה פושרת לקליפ. אני באופן אישי חושב שג'סי עשתה עבודה מעולה! כמה שוטים מסויימים בסוף הקליפ, אולי איזה סיום אייקוני עם איזה משהו חדיש כזה ופחות נדוש - וזהו. אבל לא אבוא בטענות יותר מדי כי מגיע לג'סי כל הכבוד גם על השיר וגם על הקליפ. זה לראשונה מזה מאז האלבום הראשון שלה שיהא מצליחה ככה בארה"ב. כל הכבוד!

לצפייה בקליפ:

2 תגובות :

  1. ומה אם אגיד לך שהקליפ ממוסחר על ידי ביטס? זה לא חשוב לך בביקורת?

    השבמחק
  2. לא כ"כ האמת.. אתה יודע כמה חסויות יש היום? לפחות הן לא בדיוק מסתירות את זה.. והן לא היחידות כמובן. לא משהו יוצא דופן שחייב לשים את האמצע עליו למען האמת..

    השבמחק