יום רביעי, 13 באוגוסט 2014

איגי וריטה בקליפ חדש!

Black Widow (אלמנה שחורה) מצא עצמו שוכב ברצפות של אולפן הקלטות שבו קייטי פרי הקליטה לאלבום החדש שלה "Prism" - כמו שלבטח הבנתם, כנראה והשיר הזה היה צריך להכנס לאלבום ובסופו של דבר לא נכנס. איגי מצאה בו פוטנציאל גדול באותה תקופה, ורצתה לו דואט נשי. אומרים כי היא אישרה את ריטה, ותקופה לאחר מכן די הכחישה את הסיפור כי נאמר שקייטי אולי תצטרף לשיר - אך, קייטי בסופו של דבר לא נכנסה לשיר, ומי שבסופו של דבר מצאה עצמה לצד איגי זו לא אחרת מאשר ריטה אורה - זמרת הפופ שפרצה ב-2012 בבריטניה וקצת בעולם, 2 טיפות מים ריהאנה. (רק מתוקה יותר.. לדעתי לפחות)
השיר אושר להיות באלבום ובסופו של דבר גם יצאה הצצה של כמה שניות כפרומו לקראת צאת האלבום אי שם באפריל לפני כמה חודשים אחדים. כשהשיר יצא, אנשים קנו אותו באייטונס מסיבה לא ידועה עוד לפני שהוכרז כסינגל. ואחרי ש-Fancy כבר מיצה את עצמו, איגי אמרה כי היא התפעלה מהקניות שלו באייטונס והכריזה עליו כסינגל. היא הוסיפה בהמשך שהיא הולכת לתת את כל כולה למענו.

הן הופיעו עם השיר, פרסמו את העטיפה שנותנת קריצה מאוד גדול לסרט "Kill bill", הצצת פרומו שיצאה השבוע, תמונות, ובדוק לפני כמה דקות: הקליפ הרשמי לשיר.
נורא משעשע שאיגי הכחישה את הקשר ל-Kill bill אך השתמשה בשחקן הראשי של הסרט לקליפ שלה, ושאבה כמה מההשראות בשביל הקליפ שלה. כמו הסצנה הראשונה שלה שהיא מתאמנת כדי להיות לוחמת - בדיוק מה שמדובר עליו בסרט. בנוסף, כמה סצנות נורא מזכירות כמו הלחימה לקראת הסוף של איגי וריטה עם האויבים, וכ'ו.

זה לא שהקליפ רע. הוא אפילו מדהים מבחינה ויזואלית. צילומית? הוא אולי הטוב ביותר השנה! אני ממש אוהב את הצבעים, ממש אוהב את כל הבימוי עצמו, ממש אוהב אותן. הן נראו מדהים ואני באמת חושב שהמשחק לא נפל מהן - אבל:
ההפקה ברצפה. יש עומס וריבוי בסצנות לטעמי שמתפקששות ומטשטשות את העלילה שגם ככה חלשה ונורא בנאלית כאן. בנוסף, את העלילה שניסו ליצור (שיכלה להיות גדולה יותר וטובה יותר) הרסו עם שוטים נורא קיטשיים ועומס בעריכה ובכלל בסצנות שנדחפו. אני גם חושב שזה פחות מדבר כ-קליפ, ויותר כ-טריילר: ויש לזה המון חסרונות כמו יתרונות. ואחד החסרונות, זה שאין (לטעמי) כמו זה שהזמר\ת פונה למצלמה ושרה עם השפתיים מה שהשיר מנגן. זה נותן לצופה להרגיש יותר מחובר לסצנה\לזמר\ת דרך השירה עצמה. כאילו האמן שר את זה פשוט מול המצלמה, לצד כמובן, קליפ כזה מושקע תקציבית צבעוני וכיפי.
אז בגדול? פקשוש ביצירת העלילה והבאתה לידי ביטוי, כמה סצנות נמרחות שמטשטות את העיקר, המון סצנות יפיפיות ויזואליות ושוטים מגניבים להפליא. אם רק המיקוד העלילתי היה גדול יותר, אולי זה היה מרים את הקליפ קצת יותר גבוה. בהכי גדול? זה באמת מעולה, והקליפ הכי טוב של שתיהן. אבל עדיין: תמיד יש ציפייה ליותר, ובמיוחד עם מה שהן יכלו לבנות כאן לצד כל האמצעים.
הא, אני מתעלם מהסצנה ההתחלתית המביכה, והסופית הנדושה, באמת שאני מנסה. זה פשוט גרוע. אבל נסלח להן כי שוב, השאר באמת הציב רף ויזואלי נורא גבוה, וזה ללא ספק עושה המון חסד לקליפ. מזל ש-T.I (המנהל של איגי) שם, ללא ספק מוסיף... מוסיף מאוד. 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה