יום רביעי, 20 באוגוסט 2014

ארבעה שירים חדשים של אריאנה מהאלבום החדש שלה:

Picture of Ariana Grande
MTV משחררים ארבעה שירים מלאים, לצד שלושת השירים האחרים שיצאו קודם לכן "Best Mistake" שהיה פרומו, Problem שהיה סינגל ראשון ו- "Break Free" שהיה סינגל שני.


לשמיעת השירים לחצו כאן.

Love me Harder:
מעולה. לא הסגנון שלי, אבל זה שיר מעולה! אני חושב שהוא יכול גם להיות סינגל מעולה. אני יותר אוהב את ההפקה עצמה מאשר הביצוע והתוצר הסופי, היא באמת טובה. מרגיש לי כאילו אין בשיר שום שיא שמרים ברמה את השיר, אין איזו שהיא קפיצה, או איזה שהוא משהו ששובר את הקו. ציפיתי, ולא קיבלתי. הזמר עצמו נשמע מעולה, פחות דיבר אלי.

Be my baby:
שם קצת מעצבן לשיר, וגם, השיר עצמו מעט מעצבן. אין לי נגדו משהו - הוא פשוט מרגיש לי די פילר, די מבזבז, די דביק ובלי פואנטה כל-שהיא. זה לא שיר רע, פשוט די לא דיבר אלי. הפזמון חמוד, אבל בגדול התוצאה די בינונית.


Picture of Ariana Grande

Just little bit of your heart:
אני ממש אוהב את ההתחלה, שגם חוזרת לאורך כל השיר בחלקים מסויימים. זה באמת מעולה! הבתים מעולים גם הם. השיר ממש נעים וכיפי. אני חושב שזו רצועה במקום. אולי היא תגדל עלי בהמשך ואני יאהב אותה יותר, נכון לעכשיו זה שיר מעולה ואני בסה"כ חושב שהיא עשתה פה עבודה מעולה. פה לדוגמה היה יותר שיא מבשירים הקודמים. נכון שהיא אומרת "Askin for" בפזמון היא נשמעת כמו "cause you're gonna hear me ROAR" של קייטי? או שרק אני מדמיין את זה?

Why Try:
פזמון ממש טוב! שיר שאני לא חושב שאחזור אליו יותר מדי. הוא לא רע בכלל והוא אף ממש מעולה! אבל הוא פחות הסגנון שלי, פחות מדבר אלי מוזיקלית, וזה בסדר. זה לא אומר כלום לרעה על השיר, פשוט אני פחות אוהב לשמוע שירים מהסוג. מה שכן, היא נשמעת ממש טוב. מה שדיבר אלי בשיר זה נטו הפזמון וה-C PART שהוא גם ממש מעולה.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה