יום שני, 25 באוגוסט 2014

טקס ה-VMA של שנת 2014 סיכום.


קייטי וריף רף במחווה לבריטני ספירס וג'סטין טימברלייק מה-VMA של 2001, סאם סמית', ומיילי סיירוס
שהייתה הכוכבת שנה שעברה. כעת: היא רק צופה. 

ציפיתי ליותר. לא רק מההופעות, אלא גם מהטקס עצמו. כן: אני חושב שהטקס לא היה רע, אבל הוא גם היה רחוק מלהיות ממש טוב כפי שציפיתי. כמובן שהיו כמה דברים טובים, כמו בכל דבר, תמיד בכל רע יהיה את הטוב.
נתחיל מהשטיח האדום? כיף היה לראות ככה את ג'ניפר עוברת עם כיפים אחד אחד, את ההופעה המתוקה של צ'ארלי XCX עם "Boom Clap" - הכל היה כיף לראות את קייטי פרי וריף ראף באים להם במכונית הכתומה הזו אל השטיח האדום. היא נראית כמו נסיכה מתוקה עם טוויסט חצוף, והוא נראה כמו חצוף עם טוויסט מתוק כשהוא מנסה להכניס את כל הלוק השכונתי שלו לתוך תלבושת אלגנטית משהו של ורסאצ'ה. אכן משעשע - אבל כבשו אותי. ממש!
ההופעה נפתחה עם "Break Free" של אריאנה גרנדה. פייר? הופעה מביכה. ההופעה הייתה אמורה להיות פתיחה מדהימה, כי אם לא הבנתם את הרעיון, אז ההופעה של "Break Free" מתחברת עם ההופעה של "Anaconda" של ניקי מינא'ז, ומשם אל ההופעה המשולשת של שתיהן עם ג'סי ג'יי בשיר החדש "Bang Bang". רעיון ממש מגניב האמת, רק חבל ש-Break Free היה הופעה בינונית מאוד, וההופעה של ניקי הייתה קצרה מאוד.
אני חושב ש-"Anaconda" הייתה הופעה טובה ממש. איך שהוא זה חיפה על "Bang Bang". אנשים ממש התלהבו מההופעה של "Anaconda", אני חושב שניקי מסוגלת ליותר, כי בתור מעריץ שלה, אני באמת חושב שיש לה את היכולת להפציץ בהופעה גדולה ומושקעת יותר. כי כן, אני חושב שאם ההופעה הייתה ארוכה יותר ולא היה את הקטע שמשלבים שלושה שירים ביחד והיה לה יותר זמן והיה לה במה של הופעה כהופעה כמו שאיגי אזליה וריטה הופיעו, אז ההופעה הייתה הטובה בטקס. כעת? היא בין הטובות.
Bang Bang הייתה הופעה מעולה. ג'סי נתנה אחלה קול, אריאנה פתאום התאפסה על עצמה ושרה מדהים, אך הפעם, החולייה החלשה לצערנו הייתה ניקי. ובכן - לניקי הייתה בעיה עם השמלה. ספק נפרמה, ספק לא הספיקה להחליף שמלה, ספק קרה משהו מאחורי הקלעים - בכל אופן, ניקי לא הייתה מוכנה לוותר, ועלתה עם חצי שמלה, בעודה תופסת את החצי השני (כן זה נשמע הזוי.. פשוט צפו בסרטון) - לזה אני קורא פרפורמרית. בתאכלס? היא יכלה לוותר על המופע, לא לעלות, ולא לעשות לעצמה "פדיחה" - אבל לה כנראה לא אכפת, כי זו פאקינג ניקי מינא'ז. הפרפורמינג בנשמה, ובסה"כ זה לא כזה ביג דיל נכון? לפחות ככה היא שידרה לכולנו.

הנה אני 

בחלק השני של המופע, טיילור סוויפט הופיעה עם השיר החדש שלה "Shake it off". פייר? MESS (בלאגן) אחד גדול. ממש רע. לא רק שהשיר מכוער, גם ההופעה מכוערת. לטעמי כמובן. אבל אמריקה תתעלף על כל "פו" שטיילור תנפנף לעברם. היא כמו ישו שם. רק יותר בלונדינית, ופחות דתית. בעצם - היא די חסודה ביחס לזמרות האחרות. לא ככה? אז... נשארנו עם ישו?
אח"כ הופעה של אשר עם שיר די נחמד בשם "She came to give it to you" עם ניקי מינא'ז שאני באופן אישי פחות מתחבר. אני לא חושב שהוא הופיע פחות טוב או יותר טוב ממה שהוא יכול, כי ההופעה שלו דומה לכל הקודמות שלו ואני לא הכי מתחבר לסוג פרפורמינג הזה - אבל זה היה אחלה. אין טענות. וזה שניקי נכנסה, משום מקום, היה די נדוש - אבל בסופו של דבר ענה על הציפיות. הרי לא ציפינו ממנה לרדת מהשמיים או לצאת מהאדמה. נכון? (או שכן ציפינו?) בכל אופן, הראפ שלה היה אחלה. הם ניסו לעשות משהו מגניב ויצא להם די MESS (בלאגן אמרתי!!!) כשהוא דחף את הראש שלו לאחוריים שלה. כאילו: באמת? לא קצת מיותר? לך יש אישה.. לך יש אלוהים יודע מה יש לך - חייב? טוב נו, עוד פרובוקציה לאוסף, שיהיה, כאילו אין מספיק.
אבל זה לא הפריע לי, הדבר שהפריע לי פה זה: למה את פאקינג דומה למרשמלו בחליפה הלבנה הזו? כאילו.. הסטייליסט שלך חווה התקף שכחה? פשוט לטעמי הוא קצת שוכח קודי לבוש. ממש קצת.


טיילור רוקדת כמו הסינגל החדש שלה. 

בחלק השלישי של המופע (וכן דילגתי על "5 שניות של קיץ" שנורא מזכירים לי עוד ואן דירקשיין לאוסף, וכן דילגתי על סאם סמית' כי הוא באמת לא מעניין אותי)
קבלו שני הופעות, שהן לדעתי ההופעות היפות של הערב לצד "Anaconda" של ניקי - קבלו את "Black Widow" של איגי אזליה וריטה אורה. ובכן: אם ניקי הייתה מקבלת הופעה נפרדת ואם ניקי הייתה מקבלת יותר זמן להופעה שלה אולי היא הייתה מצליחה ליצור הופעה ברמה של "Black Widow" מבחינת במה, תאורה, וכולי. איגי וריטה הפציצו. אני בד"כ לא מתחבר יותר מדי להופעות של איגי, אבל הפעם? היא הפציצה. גם מבחינת שואו, מבחינת תפאורה, אנרגיות, רקדנים, תאורה - הכל מבחינתי מושלם. אני ממש נהנתי, וזו הופעה מעולה. ריטה נשמעת מעולה למרות הפלייבק שזיהיתי פה ושם - אולי טעיתי, אבל עדיין, הופעה מדהימה ואהבתי את השינוי בקול שלה.
ולגרנד פינל: ביונסה - שקיבלה פרס "מפעל חיים" על שם מייקל ג'קסון. בשנה שעברה ג'סטין טימברלייק קיבל.
ג'סטין בחר לעשות מחרוזת של שירים מכל הקריירה, וביונסה, מהאלבום האחרון. יוצא מן הכלל: הופעה מעולה של ביונסה. ממש נהנתי. ווקלית היא מעולה, אהבתי את המעברים (היו כמה מעברים לא קשורים אך לא נהיה קטנוניים) - אהבתי מאוד את הריקוד, אהבתי מאוד את האנרגיה (ששמעתי שהייתה כבויה. ובכן, איפה כבויה ?! ) אהבתי ממש את כל הבחירות, אהבתי את התאורה של ההופעות והדרמטיות בשירים כמו "Partition" או "Drunk in love" - זה היה מקסים. אני? נהנתי. הסוף כ"כ מתוק ומרגש. למען האמת זה קנה אותי - ואני נוטה לא להיקנות כה מהר מדברים כאלו בד"כ. סתם. אני כן. כמה שאני לא אשקר לכם - אני הכי קיטש ורגיש בעולם. מה לעשות כזה אני.. אני בטוח שגם אתם התרגשתם מהדמעות של ביונסה לצד החיוך של בעלה הגאה שנישק אותה והוכיח ביחד איתה לכל העולם שהשמועות על פרידה - מתנפצות כי הכל טוב במשפחת קארטר. כן. הכל טוב. לשם שינוי (או שעדיין יש כמה בעיות מתחת לפני השטח.. אף אחד לא יודע או ידע.. נראה לי) - בלו אייבי המתוקה (הילדה שלהם) לא חדלה למחוא כפיים לאמא שלה, שהייתה כבר בוכיה ומחוייכת מאוזן לאוזן לראות את הילדה הקטנה שלה כה גאה ומאושרת עבור אמא שלה. הרמוניה מדהימה בין השלושה. משפחה אמריקאית אידיאלית? כן, כן כן! ולא משנה כמה אתרי הריכוליות ידברו, כמה הרשת תנסה ללכלך - הם נראים לי (בכל אופן) מאושרים. וגם אם יש משברים, זה בסדר - הכל בסדר. החיים זזים, והכל מסתדר על הצד הטוב ביותר.

האמת? שחור. היה לי חדר כושר ב-8 בבוקר רופא עיניים ב-12 פול סידורים - העיקר בסוף צפיתי
ב-VMA. תודה על הדאגה בובי.

ובנימה אופטימית זו אסכם כי שלושה הופעות בסה"כ קנו אותי. שנה שעברה גם לא היה להיט - אך נקווה שבשנה הבאה יהיה טקס יותר טוב מבחינת הופעות, שיהיה טקס עם מנחה מצחיק כמו שהיה ב-2012 (כן הוא היה תותח) - שיהיה טקס עם יותר שואו ותקציבים, אני חושב שה-VMA יכולים להרשות לעצמם את זה.

הזכיות:

קליפ הכי טוב של זמר - אד שירן ופארל וילייאמס - "Sing"
קליפ השנה - מיילי סיירוס -" Wrecking ball"
קליפ הכי טוב של זמרת - "קייטי פרי עם ג'וסי ג'יי - "Dark Horse"
תגלית השנה - פיפט' הרמוני - "Miss movin on"
קליפ שיתוף הפעולה הכי טוב : ביונסה וג'יי זי - "Drunk in love"
קליפ ההיפ הופ - דרייק עם מגיד ג'ורדן - "Hold on we're going home"
קליפ הפופ הכי טוב - אריאנה גרנדה עם איגי אזליה "Problem"
קליפ הרוק הכי טוב - לורד - "Royals"
קליפ הקלאב הכי טוב - זד עם היילי ויליאמס - "Stay the night"
קליפ המילים הכי טוב - 5 שניות של קיץ - "Don't stop"
קליפ בעל המסר החברתי הכי טוב - ביונסה "Pretty hurts"
הבימוי הכי טוב: דיג'י סנייק עם ליל ג'ון "Turn down for what"
העריכה הכי טובה: אמינם "Rap God"
הצילום הכי טוב: ביונסה "Pretty hurts"
העיצוב האומנותי - ארקדיק פייר - "Reflektor"
הכריאוגרפיה הכי טובה - סיה - "Chandelier"
האפקטים הוזיזואלים הכי טובים - אוקיי גו - "The Writing's on the wall"

היה מגיע למיילי לנצח. היא לגמרי עשתה את סוף 2013 למדהים יותר! גם לקייטי. תחילת 2014 הייתה מדהימה בזכותה עם "Dark Horse" שמח מאוד על הזכיה של ביונסה ולורד. חושב שהגיע מאוד לביונסה ודרייק. שמח מאוד בשביל סיה! כל הכבוד לאיגי ואריאנה שהיו ממש מרכזיות בחודשים האחרונים. ללא ספק בחירות מוצדקות ובסדר גמור. אין טענות.


להופעות לחצו כאן.
לאלבום התמונות של ה-VMA בדף הפייסבוק.


2 תגובות :

  1. רשמת איגי אזליה וג'סי ג'יי בבלאק ווידאו XD

    השבמחק