יום שלישי, 21 באוקטובר 2014

ג'סי ג'יי לא עומדת במשימה של עצמה.

עטיפת אלבום האולפן השלישי והחדש של ג'סי ג'יי: "Sweet talker"
אלבום האולפן של ג'סי ג'יי אומנם לא צלח בארה"ב, אך לפחות צלח בבריטניה. במכירות הוא לא עשה יותר מדי בארצות הברית, אך הצליח להנפיק כמה שירים שצלחו בארה"ב כמו "Price tag" שמכר מעל מיליון עותקים רק בארה"ב למרות שהגיע למקום ה-23 בלבד במעצד הבילבורד האמריקאי - או "Domino" שהצליח להגיע למקום השישי ומכר מעל 2 מיליון עותקים בארצות הברית.
לא פריצת דרך, לא הצלחה פנומנלית - אבל משהו שאפשר לגמרי להיות גאים בו.
באלבום האולפן השני שלה, שיתפה ג'סי פעולה בסינגל הבכורה עם שני אמני היפ הופ. דיזי רסקל וביג שון, שכנראה והציפיה הייתה לכבוש שוב את ארה"ב, אך לשווא. השיר נכשל כשלון נחרץ בארצות הברית, ובנוסף, גם הסינגל שבא
אחרי "Its my party" (שאגב, אני לא סובל אותו) נכשל אף יותר. "Thunder" שגם אותו אני ממש אוהב, נכשל כשלון אפילו יותר נחרץ משני הסינגלים האחרים ביחד בארה"ב, וכן גם בעולם. כן, ג'סי ג'יי הוציאה אלבום שנכשל מכל הכיוונים.


בנג בנג, הלהיט הגדול ביותר של ג'סי ג'יי. בשיתוף פעולה עם אריאנה
גרנדה וניקי מינא'ז. 
מה עושים? כיצד מושכים את תשומת הלב של ארצות הברית? איך גורמים לאמריקאים לקנות את המוזיקה שלך? משתפים פעולה עם הכוכבות הכי חמות כיום בארה"ב.
אריאנה גרנדה. זמרת צעירה שיצאה מערוץ ניקולודיון והצליחה לשמר גם אחרי את קהל המעריצים ששמר לה אמונים עוד משם כדי שיקנה את המוזיקה העתידית שלה. וניקי מינא'ז, הראפרית החזקה ביותר משנת 2010 בארצות הברית ובעולם.
נראה שלעשות שיר עם השתיים יעזור לה על פניו נכון? ובכן, "Bang Bang" הסמאש של הקיץ, הצליח למכור קרוב ל-2 מיליון ובדרך להיות הסינגל המצליח של ג'סי ג'יי אי פעם מבחינת מכירות בארה"ב ובעולם. בנוסף: הוא הסינגל שהגיע הכי רחוק בבילבורד אצל ג'סי. מקום שלישי חברים בארה"ב! שלא נדבר על כך שכבש ביום יציאתו כ-17 מדינות באייטונס אל המקום הראשון. השיר עבד טוב ברדיו, שיחק אותה במכירות (נשאר קרוב לשלושה חודשים ב-TOP 5 באייטונס) - הכל נראה ורוד ובהיר נכון? אז אתם מחזיקים חזק? אוקי. גם זה לא עזר לג'סי למכור את האלבומים שלה בארה"ב, בדומה לאלבום הראשון שגם שם היה להיט בסמוך, ושלא נדבר על האלבום השני, ג'סי בפעם השלישית ברציפות לא מצליחה לעשות את זה באמריקה. והיא עשתה הכל. היא יצרה להיט ששחק אותה שם עם הכוכבות הכי חמות כיום שם, קידמה בצורה מטורפת עם אין ספור ראיונות ברדיו, עם הופעות, עם קליפ של ביטס, וכלום. אתם מחזיקים חזק אמרנו נכון? ג'סי ג'יי מכרה 25 אלף עותקים בלבד באמריקה בשבוע הבכורה של אלבום האולפן השלישי שלה "Sweet talker" 
אחרי להיט, אחרי קידום מטורף, אחרי ניסיון חוזר - 25 אלף עותקים בלבד.


עטיפת האלבום המדהימה של הסינגל השני. 
ג'סי ג'יי אגב, כבר הוציאה סינגל שני. ששוב, יש בו פשוט הכל בכדי להצליח. הוא נורא קליט, הוא נורא חביב, והלוואי ויעבוד לה! השיר בדיוק נשלח לרדיו אתמול או היום ממה שהבנתי. ואני חושב שילך לו טוב בהתחלה, והלוואי וזה ימשיך. הסינגל עשה קפיצה משמעותית במכירות של 240 אחוז משבוע שעבר, ומכר אז 9 אלף עותקים והשבוע צפוי למכור קרוב ל-35 אלף עותקים בארה"ב. אם הוא ילך טוב ברדיו, זה רק יזנק משבוע לשבוע, והלוואי ויצליח לה ואולי גם יגרום לאנשים יותר לקנות את האלבום. אבל כן, אם נהיה ריאלים: במידה והסיפתח הוא 25 אלף לשבוע הראשון בארה"ב, העתיד לא מזהיר במילים עדינות אל המכירות של האלבום שם. אני לא אומר שהיא צריכה לוותר ולהמשיך הלאה, להפך! שתמשיך לקדם, אולי יקרה משהו. לא קטנות הפעמים בהם אמנים שחררו אלבום שהמכירות שלו דעכו, ועם סינגל חמישי או שישי פתאום המכירות זינקו בשבועות יותר מתקדמים. קחו לדוגמה את "Pink Friday" של ניקי מינא'ז. הוא פתח מדהים בשבוע הראשון (כ-370 אלף עותקים בארה"ב בשבוע הראשון) ומאז באופן טבעי די דעך עם הזמן ומכר 6 אלף בשבועות מתקדמים יותר כל שבוע (מהשבוע ה-40 עד השבוע ה-49 למכירות) - ובשבוע ה-50 למכירות, הייתה קפיצה של של כמעט 300 אחוז והאלבום מכר בשבוע ה-50 כ-25 אלף עותקים (זה מדהים) וזה בגלל ש- Superbass שהיה סינגל חמישי, התחיל להצליח בארה"ב והחזיר את האלבום לקנייה מרובה במדפי הדיסקים שבארה"ב.

לסינגל החדש (והמעולה) של ג'סי ג'יי: 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה