יום חמישי, 20 בנובמבר 2014

שירים חדשים של ביונסה מההוצאה המחודשת: "11\7" ו- "Ring off" להאזנה!


Picture of Beyoncé

לביונסה יצאו שני שירים חדשים מההוצאה המחודשת לאלבום האחרון שלה "Beyonce". ההוצאה המחודשת תכלול בתוכה את השירים הישנים שבאלבום "Beyonce", תכלול גם 2 שירים חדשים (ring off ו- 11\7). ארבעה רמיקסים (הרמיקס עם ניקי ל- Flawless שיצא, רמיקס ל- Drunk in love עם ג'יי זי וקאנייה ווסט, רמיקס ל-Standing on the sun ו-רמיקס ל-Blow עם פראל ויליאמס), 10 הופעות חיות ו-לוח השנה. חבילה זו היא חבילה עשירה בכל טוב כפי שכולנו רואים, וכנראה גם תעלה יותר יקר מסתם אלבום רגיל. כולם לצפות ל-100 שקל פלוס במדינת ישראל הקטנה, לפחות.

לשמיעת "11\7" לחצו פה. 
בעיני זה שיר אדיר. אני באמת חושב שהיא עשתה כאן עבודה מעולה! שונה ומעניינת. יצרה אחלה באנגר לכיף שהולך גם להיות כנראה הסינגל הראשון מהאלבום וכבר נשלח לרדיו האורבני ביום שלישי הקרוב. השיר עורר סערות בקרב מעריציה, מכון שזה לא סגנון שהם רגילים לשמוע ממנה - והאמת שזה אולי למה אני כ"כ אוהב את זה, נאו שייד.

לשמיעת "Ring off"  לחצו פה. 
האמת כשהוא יצא בהצצה לא כ"כ התלהבתי, הוא היה נשמע כמו סתם שיר R&B חמוד כזה ולא מעבר. משהו שביונסה הייתה יודעת לעשות לפני האלבום החדש, ואולי ברמה קצת מעל כי בכל זאת, היא עברה תפנית מוזיקלית מדהימה לדעתי אחרי האלבום האחרון - וכשאני שומע עכשיו את השיר המלא, בעיני הוא לא רע בכלל. אולי הוא עתיד לגדול עלי יותר, בסה"כ הוא לא רע בכלל, אבל הוא לא כבש אותי כמו "11\7" לבינתיים.


עדיין, קצת מאכזב לקבל רק שני שירים חדשים. נכון שהיא עשתה ארבעה רמיקסים חדשים (שאחד כבר שמענו, עם ניקי) - אבל מסתמן כי פראל לא הולך לשנות יותר מדי את "Blow" כמו שניקי עשתה (שהיא כן פשוט עשתה עם ביונסה שיר חדש לחלוטין שלא דומה לקודם). ואני מקווה שהרמיקסים ישמעו אחרת מהשיר המקורי. כי אז נקבל שיר חדש לגמרי, ולא נרגיש כאילו דוחפים לנו בית של אמן לתוך שיר והולכים הביתה.



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה