יום חמישי, 20 בנובמבר 2014

ניקי מינא'ז הייתה אמורה לקחת חלק בסאונד-טראק של משחקי הרעב, אך לבסוף זה לא קרה.



לפני יותר מחודש, הייתה לי תאוריה שהתבססה ע"פ שמועה והיגיון שניקי תקח חלק בסאונד-טראק של "משחקי הרעב" - הסרט החדש שכולנו כבר רוצים ללכת לראות אותו בבתי הקולנוע. לורד אמרה לא פעם ולא פעמיים שניקי היא דמות שהיא מעריצה מאוד, ובנוסף, השמועות אמרו שניקי תקח חלק בסאונד-טראק מאותן סיבות (וכמובן, דיבורים). זה גם הסתדר לנו מבחינת ציר זמן. בתקופת נובמבר ודצמבר ניקי צריכה לתת מעצמה כמה שיותר מהסיבה הפשוטה שהאלבום שלה יוצא ב-15.12 וכל הדברים האלו יכולים לשמש לה יתרון כפרומו לקראת האלבום. 

לורד אמרה בראיון כי ניקי הייתה צריכה לקחת חלק בסאונד-טראק של משחקי הרעב, אבל, לא לקחה בסופו של דבר כי הייתה עסוקה מדי באלבום החדש שלה "The pinkprint" שעתיד לצאת עוד פחות מחודש מהיום! 
ניקי ע"פ הנאמר לא יכלה להתפנות עבור העבודה, ובשונה מלקחת חלק בשירים אחרים, הפרויקט הזה דורש יותר מאמץ, ואולי ויתכן שכל הדרישה הזו התנגשה בלוח הזמנים של ניקי ומנעה ממנה בסופו של דבר להכין שיר ולקחת חלק בסאונד-טראק.
"ניקי הייתה אמורה לעשות משהו, מה שהיה יכול להיות מדהים, אבל היא כל כך עמוקה בתוך האלבום החדש שלה, מה שעתיד להיות אדיר, וגם אם לא אקבל ממנה שיר, אני שמחה שנקבל אלבום לשישה חודשים הקרובים בשביל חדר הכושר!"

Picture of Lorde


אני באופן אישי מתבאס מזה ברמות. אני אוהב את הסרט, וחיכיתי קשות לסאונד-טראק הזה. כשראיתי שניקי לא שם, קצת התאכזבתי, ושמעתי אותו בכל אופן כי צ'ארלי XCX, לורד, ועוד אמנים שאני אוהב לוקחים חלק. והתאהבתי! התאהבתי ביותר מחצי סאונד-טראק. אריאנה גרנדה הפתיעה עם השיר "All my love" וטוב לו עשתה עבודה מצויינת עם "Scream my name" (ממליץ על שני השירים האלו) - אבל אם כבר פזלנו להמלצות, אני יותר ממליץ על השיר של צ'ארלי XCX שנקרא "Kingdoom" ועל השיר של CHVRCHES שנקרא "Deam air". שני שירים מדהימים ללא שום צל של ספק!
לורד אמרנו? לורד לקחה חלק ווקלית בארבעה שירים (שנים באופן מלא, באחד רק חלקים, ובאחר משפטים ממש קטנים) 
"Yellow flicker beat", סינגל הבכורה של הסאונד-טראק בביצועה כובש אותי עד היום כל שמיעה מחדש. מעבר: יש את "This is not a game" עם מיגל, ששם אומנם היא לא אומרת יותר מדי, אבל ללא שום צל של ספק עושה את השיר הזה לממש טוב וממכר אפילו! היא לוקחת חלק גם ב- "Ladder song" באופן מלא, רק שאליו פחות התחברתי, אולי בהמשך. אבל הרצועה שהכי הפתיעה אותי אחרי סינגל הבכורה של הסאונד-טראק בביצועה, הוא גם שיר שהיא משתתפת בו, עם עוד כמה אמנים. לשיר קוראים "Meltdown" והוא פותח את הסאונד-טראק. מדהים! אין ספק שהם עשו עבודה מדהימה. 
לורד נבחרה להוביל את האלבום, ובנוסף, לבחור אמנים להשתתף בסאונד-טראק. והתוצאה כלכך הרשימה אותי. לחשוב שניקי יכלה לקחת פה חלק, רק גורם לי עוד יותר להיות עצוב מהבחירה שלה ושל הצוות שלה (ניקי) לא לשתף אותה בסאונד-טראק. אבל הכל לטובה אומרים? יאללה, עוד קלישאה לכיף שלנו.
ציטוט לנאמר של לורד בלחיצה כאן. 


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה