יום רביעי, 3 בדצמבר 2014

אזליה בנקס יוצאת נגד איגי אזליה ומזכירה את ניקי מינא'ז תוך כדי ומחמיאה




האחראית ללהיט "212" אזליה בנקס הוציאה אלבום בהפתעה לפני כמעט חודש בתחילת נובמבר שמכר כ-15 אלף עותקים רק באינטרנט שזה מדהים לאמנית לא מוכרת עם התנהלות רעה והמון דחיות. 
הראפרית הספיקה כבר לריב עם הון של אמנים ברחבי האינטרנט. מאנג'ל הייז (ראפרית במעמדה) עד ריטה אורה. מליידי גאגא (היו צריכות לעשות שיר ביחד, התבטל, ואזליה לא נשארה חייבת) עד טי אי - ועוד המון אחרים. אך אחד הריבים היותר גדולים של אזליה בנקס, הוא עם איגי אזליה, הראפרית העולה, שעד לפני שנה הייתה במעמדה של אזליה. רק שלה היה אדם עם כסף מאחור (טי אי) שעזר תמך והשקיע עליה הון של כסף. כמו כל כוכבית חדשת שבדיוק פורצת למיינסטרים. לפני כל ההצלחה של איגי, היא ואזליה ניהלו ריב גדול די מזמן, שהותיר לאינטרסקופ (הלייבל של שתיהן בזמנו) את הברירה לנתק את איגי ולהשאיר את אזליה בעסק. איגי שייכת היום לדף ג'אם, וכנראה שיש לזה חלק בפריצה שלה עם Fancy במחצית 2014 לפני כמה חודשים. 


אזליה מאז ומעולם לא אהבה את איגי. יש האומרים שזה נובע מקנאה, אבל בתאכלס, כולנו יודעים שהיא לא אהבה אותה בכלל עוד לפני הפריצה. 
ואתמול בערב, זה התפרץ מחדש. הטענה העיקרית של איגי זה שהיא חיה כמו שחורה, מסתובבת עם אנשים שחורים, שייכת לתרבות השחורה - אבל כשזה מגיע לרגע האמת שבו היא צריכה לעשות דברים למען התרבות, היא לא עושה כלום ונותרת שקטה בצד. "זה מגניב להיות חלק מהתרבות השחורה. אבל להיות חלק מהבעיות לא הא?" 
לפני כמה ימים באמריקה היה מקרה גזעני עם ילד בן 18 שלא נעשה לו צדק. מה שהרעיד המון מהעולם, ובין היתר גם אנשים מפורסמים מתחום הדוגמנות, המוזיקה, וכ'ו. 

השוואה בלתי פוסקת לניקי מינא'ז מכל עבר. מתח באוויר?
אזליה מעבר לטענה הזו רק ממשיכה ומנסה לבסס אותה עם ההשוואה הבלתי פוסקת לניקי מינא'ז. 
"ניקי היא חיית ראפ חרוצה, תפסיקי לנסות להשפיל ולזלזל בתרבות שלנו עם ה'איגי שיט' שלך KKK" 

ובכן, אין ספק שאזליה מגזימה. איגי לא פגעה כאן באיש שיהיה ברור? והיא גם לא חלק מה-"KKK" או עושה דברים שיצדיקו את ההשתייכות לקבוצה הזו כמובן - אבל כזו אזליה. מגזימה עם אובר תיאורים כדי לבסס תאוריות, שבד"כ אולי נכונות. הטענה הכללית שלה בעיקר אומרת שמי שטיפח ועשה את איגי אזליה למה שהיא היום זה טי אי, אדם שחור, ראפר. כל האנשים שסובבים אותה, והצוות שלה (כותבים ומפיקים, לייבל ואפילו בן הזוג שלה שאח"כ אזליה הגזימה בעוד ציוצים שאמרה שאם היא רוכבת על איבר המין שלו, אז היא צריכה לרכוב עם התרבות השחורה לאורך כל הדרך, אילו תיאורים שאלוהים יעזור לנו) הם שחורים - אז להראות איזה שהוא התייחסות למקרי הגזענות האחרונים שפוקדים את אמריקה, או על נושאים שחורים אחרים שמסתמנים כבעיה באמריקה בזמנים אלו. התערבות כלשהיא, משהו. זה לא קרה, וזה הרתיח את אזליה. בעיני מעבר לשנאה לאיגי היא פשוט חושבת שהיא כפויית טובה, אבל אולי איך שהיא אמרה וביססה את הטענה שלה היה יכול להיעשות בצורה קצת פחות מוגזמת. אבל היי! זו אזליה, זו היא מאז ומעולם. ומעבר לשנאה שלה לאיגי, אולי היא בסה"כ אומרת מאחורי המילים דברים שיכולים להצטייר כמשהו נכון. מה אתם חושבים? 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה