יום חמישי, 12 במאי 2016

ג'סטין ביבר "לא אצטלם עם מעריצים יותר איני חיה בכלוב"

ג'סטין ביבר, אחד מבני הנוער המצליחים ביותר בתולדות המוזיקה מודיע שלא יצטלם יותר עם מעריצים.
"זה הגיע למצב שאנשים אפילו לא אומרים לי היי או מזהים אותי כבן אדם, אני מרגיש כמו חיה בגן חיות, ואני רוצה להיות מסוגל לשמור על השפיות שלי. אני מבין שאנשים יתאכזבו אבל אני לא חייב לאף אחד תמונה. ולאנשים שאומרים 'אבל קניתי את האלבום שלך', תדעו שקיבלתם את מה ששילמת עליו - אלבום! לא כתוב על זה שמתי שאתם רואים אותי אתם גם מקבלים תמונה. ג'סטין ביבר".
ג'סטין היקר.. בזכות אותם אלו שמבקשים ממך תמונה אתה זה שיכול בכלל לומר את מה שאמרת כרגע. ללא המעריצים, לא הייתה לך התהילה ההצלחה וההכרה בחברה כזמר פופ מצליח או בכלל כאישיות. אתה מבין שכל אלו שמבקשים ממך תמונה עושים את זה כי הם אוהבים אותך? אתה מבין שאותם אלו שמבקשים ממך תמונה זה כי הם כן מזהים אותך כבן אדם כי יכול להיות שיהיה אנשים שידעו שג'סטין ביבר עובר בצד השני של הרחוב, אבל הם לא ירצו בכלל על לחשוב לחצות אותו בשביל לבקש תמונה איתך כי הם מזהים אותך כ-"ג'סטין ביבר" אבל כנראה לא כבן אדם. לא אוהבים אותך כבן אדם ולא חושבים שתמונה איתך תעשה להם את היום אז הם ממשיכים הלאה. אלו שכן רוצים תמונה סביר להניח עושים את זה כי הם כן מזהים אותך כבן אדם ואוהבים את מה שהם מזהים בך. לא נכנס לאם הם טועים או צודקים, אם אתה דוש או בחור מקסים כמו שהרבה מציירים אותך - זה לא משנה. מה שמשנה פה זו הכפיות טובה. תרבות הפופ בנויה בעיקר על אהדה והערצה מצד הקהל. יכלת למכור את המוזיקה שלך לקהל המזמן ולהיות ללא פאן בייס עקבי שתומך ויתמוך בכל דבר שתעשה אבל היית אפילו לא 99% ממה שאתה היום. אני יכול להבין את התסכול שלך, אבל זו לא הדרך. בכלל לא הדרך. אחד ממחירי התהילה (כי מה לעשות, אתה לא יכול לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה) זה להיות מודעים לציבור הרחב לטוב ולרע. תאמין לי שאם תלמד להיות בן אדם, זה לא יהיה "לרע" ויהיה רק "לטוב". יש כל כך הרבה אמנים שהם פי 2 יותר מוכרים בציבור ואהובים בציבור ממך, וכאלה שהם גם פחות אהובים בציבור ממך - ובכל זאת, לעולם לא יעיזו להפנות גב לציבור המעריצים ולאנשים שיבקשו מהם דבר מגה טבעי וזו תמונה שתנציח את אותם שניות שבהם עמדו לייד מישהו שכנראה השפיע עליהם כל כך. ג'סטין ביבר לא מפסיק לאכזב, לא הפסיק לאכזב, וסביר להניח שגם לא יפסיק. לא אהבתי אותו מעולם, אבל זה לא הוגן כלפי המעריצות והמעריצים שלו. בכלל.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה