יום ראשון, 18 ביוני 2017

הראפרית ליידי לשור טוענת שהציעו לה כסף בשביל לפתוח במריבה עם ניקי מינאז'

תוצאת תמונה עבור ‪lady leshurr AND NICKI MINAJ‬‏

ראפרית בריטית שצוברת תאוצה לאחרונה בשם ליידי לשור, אומרת כי אטלנטיק רקורדס הציעו לה 250 אלף דולר בשביל להתחיל מריבה עם ניקי מינאז'.
ניקי ידועה בתור זמרת ההיפ הופ המצליחה ביותר העשור מבחינת מכירות, טבלאות, באז באינטרנט והערכה. אין ספק שלניקי מינאז' יש עוד דרך בכדי להפוך לאגדה כמו קולגות עבר בתחום כמו מיסי אליוט, לורן היל וכדומה - אך היא עובדת קשה בשביל להמשיך במסורת שלה ולקדם את המותג 'ניקי מינאז' בכדי שיזכר לעוד הרבה שנים.
האינטרנט הוא פלטפורמה שבשנים האחרונות תפסה תאוצה רבה מאוד בתעשיית המוזיקה. לא מזמן, הראפרית ראמי מה גם היא התחילה במריבה עם ניקי מינאז' וכתבה עליה דיס בשם SheEther שמסמפל מנגינה של שיר-דיס אחר שראפר בשם נאס (הבן זוג הנוכחי של ניקי, לטענתה) יצר נגד ג'יי זי בעבר הרחוק.

בסרטון הנל הראפרית הבריטית מדברת על ההצעה, וכפי שאנחנו כבר יודעים - שהיא לא הסכימה לה. למה אתם שואלים? מסתבר שלריב בטוויטר מביא באז ורעש, עוזר לאמנים להתפרסם וזה לא מפתיע שיש אמנים שמתעסקים בזה במקום בליצור מוזיקה - אבל זה די מפתיע כשזה בא מחברת הקלטות רשמית וגדולה כמו אטלנטיק רקורדס. אין ספק שהמריבה בין ראמי מה לניקי השנה עזרה לראמי מה להתפרסם הרבה יותר ממה שהייתה קודם לכן. אך בואו לא נשכח שאם אמנים ישענו על ריבים בטוויטר ועל כך יבססו קריירה - גם המוזיקה שלהם וגם הקריירה שלהם יראו כמו כשלון לטווח הקרוב-והרחוק.

2 תגובות :

  1. היי, מה אתה חושב על המוזיקה של Dua Lipa?

    השבמחק
  2. חחחחח ניקי תישאר אגדה בכל מקרה אז ....

    השבמחק