יום חמישי, 28 בספטמבר 2017

יום הולדת להולסי + שיר חדש בשם Damage


אחת הזמרות האהובות עלי, הולסי, חוגגת היום יום הולדת. השם במה שלה הוא הולסי, אך השם האמיתי שלה הוא אשלי פרגרנס והיא היום בת 23, ואת האמת שזה מעורר השראה איך בן אדם הצליח לסלול לעצמו דרך מתוך אמונה שלמה בעצמו ובחומרים שלו - כנגד כל הסיכויים ולהגיע למעמד שכזה בגיל שכזה. בגיל 19 היא כתבה את אלבום הבכורה שלה Badlands שהגיע לפלטינה כפולה בארה"ב (מכר מעל 2 מיליון עותקים שם) ובחודשים האחרונים הוציאה את אלבום האולפן השני שלה Hopeless Fountain Kingdom.
חוץ מהפרויקטים האישיים שלה - הולסי הספיקה להשתתף באחד הלהיטים הכי מצליחים העשור וזה Closer עם הצמד The Chinsmokers ששהה מספר רב של שבועות במקום הראשון באמריקה ומכר מיליוני עותקים שם ובעולם. היא גם השתתפה בשיר עם ג'סטין ביבר בשם The Feeling שמכר מעל 500 אלף עותקים ואף הספיקה להיות חלק מהסאונדטראק של הסרט הגדול '50 גוונים של אופל' עם השיר Not afraid anymore.
אתמול, שיתוף פעולה חדש יצא לאור בשם Damage של הזמר PartyNextDoor מתוך הפרויקט החדש שלו Seven Days שזה בעצם EP (אלבום קצר) עם שבעה שירים שכולם נעשו בשבעה ימים (כל יום שיר חדש, במשך שבוע). ה-EP יצא לאור אתמול, קצת לפני שהזמר מחמם את הולסי בסיבוב ההופעות האמריקאי שלה שמתחיל בדיוק היום! (צ'ארלי XCX גם אמורה להופיע).
לשמיעה


את הולסי יצא לי להכיר בשם לפני שנתיים בערך, אבל התחלתי להתעמק בה רק לפני שנה וחצי אחרי האלבום בכורה שלה שאותו חוויתי רק בסוף. אפשר לומר שבהתחלה לא התלהבתי ממנה כששמעתי את האלבום למרות שכמה שירים בודדים ששמעתי מהאלבום גרמו לי להתאהב בה, אבל האמנתי שזה יגיע, וזה הגיע. זמן קצר לאחר מכן ניסיתי שוב את האלבום והתאהבתי, ועד היום, Badlands נחשב לאחד מהאלבומים הכי אהובים עלי בעולם.

אני כל כך שמח שיצא לי להכיר אותה. היא ללא ספק נותנת המון השראה, ומדברת על נושאים כל כך חשובים בשירים שלה, התמודדות עם קשיים נפשיים, אהבה חד מינית והתגברות על הרגלים ישנים ועוד. היא הפכה לאחת הזמרות האהובות עלי ולאחת היוצרות שהכי הזדהתי איתן בשנים האחרונות.
השירים שלה סופר-הטעם שלי, ואני כל פעם מתמלא באושר אחד גדול כשאני נחשף למשהו חדש שהיא עושה או יוצרת כי אני יודע שהיא נתנה את כל הלב שלה בשביל שזה יקרה.
היא כותבת את השירים שלה, עורכת את הוידאו-קליפים שלה, היא שותפה להפקה של השירים וליצירתם, היא שותפה לפאן הויזואלי ולקרייאטיב בשירים ובקליפים שלה, היא מלאת רעיונות ואשכולות והיא סופר מקצועית ודבקה במטרה. הילדה הקטנה שהלכה עם החלום שלה, חתמה בחברת תקליטים קטנה שהאמינה בה ובדרך שלה ועזרה לה להפוך את עצמה לדמות בין-לאומית זה ללא שום צל של ספק הצלחה ענקית, ואני גאה בה על זה!
אז אני מאחל לה להמשיך להיות כזו נהדרת ולהמשיך להפציץ ולרוץ קדימה עם המטרות שלה. היא דמות השראתית והיא יוצרת מוזיקלית מדהימה, ואני מאמין שיצא לי לפגוש אותה באחד מהימים ♥




אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה