יום שלישי, 18 בפברואר 2014

ליידי גאגא מופיעה עם "artpop"

ליידי גאגא הופיעה אתמול עם artpop מתוך אלבום האולפן השלישי שלה "ARTPOP". כולנו חשבנו שנקבל את "G.U.Y" כהופעה הראשונה לשנת 2014 (אנחנו באמצע פברואר) וקיבלנו משהו לא צפוי. עוד היה אפשר להבין אם היא הייתה מופיעה עם "Do what u want" עם "Venus" ואפילו עם "Applause" - אבל "artpop"? באמת?
בכל אופן, כנראה שאני עולה עליה לאט לאט. (עם כל הקושי שבדבר, בכל זאת, זו ליידי גאגא)
לגאגא היה בעיות עם הצוות שלה לפני כמה שבועות, היא פרסמה תמונות, פרסומים וכ'ו שמעידים על מצב מעורער בינה לבין הצוות שלה. היא דברה שם על רמאות, ניצול אינטרס כלכלי וחוסר יושר. הליידי נשאלה אחרי ההופעה "למה לא הופעת עם הסינגל החדש" ובתשובה אמרה: "כי אני יכולה לעשות מה שאני רוצה"
וזה חברים, למה אני גאה בה.
הלייבל כנראה רוצה להגביל אותה. עם ההצלחה של "Do what u want" כפרומו בלבד רדה בה הצוות להחליף את "Venus" כסינגל שני ולהכריז על "Do what u want" ברגע הממש אחרון. הבעיות שפורסמו אח"כ כנראה נבעו ממש מזה, זה מתקשר אחד לשני.
הרבה זמן (יחסי, כשאתה ב-ERA חדש) לא הופיעה גאגא על שום במה. ההופעה הזו הייתה די מצופה, וכולם חשבו שזה יהיה סינגל חדש, אבל היא בעצם רצתה לעשות מה שהיא רוצה, כמו שאמרה, ומה הדרך הכי טובה לבטא את זה? כמובן! השיר "artpop" - שאם תקשיבו למילים, תבינו הגיון.
ההופעה הסימבולית הזו, כנראה בשבילה ופחות בשביל המעריצים, לדעתי סימנה איזה שהוא אווירה של "אני עושה מה שטוב לי" בהתעלמות מוחלטת מן הסדר הנוכחי של "הכרזה על סינגל, הופעה, הוצאת הקליפ, וגמרנו"
ואם נתעלם רגע מכל הקשקוש מסביב, ההופעה הייתה ממש טובה. בין הטובות שלה בשנים האחרונות לדעתי. ווקלית היא נשמעת מדהים והיה דגש מאוד חזק על המילים שלי באופן אישי זה עשה ממש טוב.
גאגא רוצה לשמר את האלבום ARTPOP ולהעניק לו "חיי מדף" ובכך היא מופיעה עם כל השירים ממנו (פרט לעוד כמה שלא הופיעה איתם) בשלב כה מתקדם של ה-ERA (שנראה כמו הסוף, אם נתייחס לנתונים יבשים) ופחות לשמר את ההצלחות ה-"רגעיות" של הסינגלים. אומנות? לגמרי.
אני איתך גאגא, ואפילו אני לא מעריץ.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה