יום שני, 17 בפברואר 2014

אורה, ונוס, וגאי בקליפ אחד אצל לידי גאגא? + הצצות רשמיות לאלבום החדש של קיילי מינוג!


ליידי גאגא מצלמת שלושה קליפים\קליפ ארוך?


משתמש האלטר אגו של לידי גאגא מהקליפ של "You & I" שנתפח בזמנו אי שם ב-2011, קם לתחייה!
המשתמש פרסם נאום קצרצר (בתמונה בצד שמאל תוכלו לראות מה הוא רשם) ובציוץ עצמו (או נאום קצרצר, ואט אבר) הוזכרו שלושה שמות של שירים מ-ARTPOP. באופן ממש "מקרי" השלושה האלו הם שלושת השירים הפותחים את האלבום ברצף כרונולוגי. בנוסף, מעריצים ואנשים שביקרו בטירה בזמן הצילומים של גאגא טענו כי הם שמעו את "Venus" את "Aura" ואת "G.U.Y" מה שיצר בלבול רב אצל הקהל. ועכשיו, כנראה שהכל מתחבר.
כנראה *השערה* שלידי גאגא מצלמת קליפ ארוך לשלושה שירים, או שלושה קליפים לשלושת השירים, או קליפ גדול עם קשר עלילתי לשלושת השירים, או משהו משותף לשלושה.. אל תשכחו שגם נאמר בראיון בחדשות שסוקר לפני כמה ימים כי לידי גאגא עתידה לעשות יותר מ-"סתם קליפ" - דברים מתחילים להסתדר חברים..
_____________________


קיילי מינוג משחררת הצצות רשמיות לאלבום "Kiss me once" שלה!  


את האמת? לא ידעתי איך לבוא לאלבום. ב-2013 (בהתחלה) קיבלנו את "Skirt" שזה להיט מעדונים רוצח. לא נודע האם הוא יהיה באלבום, ואז, "Into the blue" שיצא, שהוא דאנס שונה ממנו ומביא צד יותר מתוק ופופי של קיילי.
את שניהם למרות הכל אהבתי. מהרצועה של אנריקה וקיילי "Beautiful" לא התלבהתי יותר מדי בהתחלה, עכשיו אחרי שאני שומע את הטיזר, חלק מכל שאר הטיזרים, בשמיעה חוזרת זה נשמע ממש טוב ואני מרגיש שזה משתנה לטובה!
ועתה, יצאו הצצות רשמיות בחשבון ה-יוטיוב של קיילי מינוג לאלבום "Kiss me once".
עושה רושם שאנחנו עתידים לקבל אלבום מעולה חברים!
הרצועה השנייה במספר, מייד אחרי "Into the blue" היא "Million milles" ששמתי עליה אוזן (או עין.. מה שתבחרו) וזה נשמע בין הדברים הטובים שהיא עשתה לאחרונה. הפקה מדוייקת, שיר קליט, כיפי, ומיוחד. יש שם דיבור מהיר שכזה שגורם לי רק לחייך מאוזן לאוזן לאורך כל השמיעה, מהמם!
הרצועה החמישית במספר האמת גם תפסה אותי; שמה"Sexercise" ועושה רושם שזו תהיה הבלאדה האלקטרונית היפה באלבום.
"Les Sex" נשמע מתוק שכזה. " Kiss me once " (רצועה הנושאת את שם האלבום) גם נשמעת לי בין הטובות באלבום, חיבבתי מאוד! מייד לאחר מכן, "Beutiful" שהשתחרר, בדואט עם אנריקה, שבשמיעות ראשונות הרגיש לי מאוד ייבש, מאוד רדום, ועכשיו זה ממש אבל ממש מתחבב עלי. אני מרגיש שהוא גדל עלי לטובה! ולבסוף, "Fine" שמזכיר את הדאנס הישן והטוב של קיילי עם טוויסט מעניין ועדכני בהפקה. LOVE IT.
סה"כ נשמע מבטיח, עושה רושם שהיא מביאה לנו אלבום ממש טוב, ואם הוא עתיד להיות כזה, כנראה שאקנה אותו לעצמי! במילא רציתי אלבום של קיילי הרבה זמן... שמיעה מהנה :)

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה