יום שלישי, 11 בפברואר 2014

גאגא מצלמת קליפ, ניקי מצטרפת, מאריה משחררת דברים חדשים השבוע ונלי פורטדו חוזרת לאולפן!




גאגא מצלמת קליפ, תמונה נוספת וברורה! 


הגבירה מצלמת קליפ לא ידוע לסינגל לא ידוע במקום לא ידוע עם אנשים לא ידועים - ואני שואל, האם זה "G.U.Y" ואכן השמועות נכונות? כי ממה שהבנתי, "Venus" ירד מהפרק, כשנודע מהמעצבת תכשיטים שהייתה צריכה להביא את תכשיטיה לגאגא בקליפ, שהוא בעצם בוטל.
בתמונה הנל רואים את גאגא בבירור, ואני אכן מקווה שזה קליפ ולא איזה מעברון לטור הקרב ובא שלה.
אני גם מקווה שזה "G.U.Y" כי זה השיר האהוב עלי מהאלבום, ואני מקווה שנקבל את זה בקרוב!
נאמר גם כי זה יותר מ-"סתם הקליפ" - האם הכוונה שזה יהיה יותר מדי מיוחד מקליפ רגיל, או שמה, זה יהיה יותר מקליפ? בשביל לדעת נצטרך לחכות!

עריכה, ה-12 לפרבואר:
תמונה חדשה של הגבירה מתוך הטירה בה מצלמת את הקליפ החדש שלה.
סרטון חזרות מהטירה: לחצו כאן.


__________________________________________________

ניקי משחררת תמונות חדשות מקליפ לא נודע ובנוסף מכריזה בעקיפין על סינגל! 




לפני כמה ימים, פורסמו ברשת תמונות של המקום בו ניקי מצלמת את הקליפ שלה. אף אחד עד עכשיו לא יודע מה מטרתו של הקליפ. האם הוא לסינגל הבכורה, פרומו, או כל משהו אחר שעדיין אין פיסת מידע ברורה כלשהי לגבי הסוגיה. מה שכן, ניקי צייצה אתמול בטוויטר האישי שלה "רביעי" - אפשר להסיק שהקליפ אכן לסינגל (לא יודעים אם הוא בכורה או סה"כ פרומו, כמו שנעשה באלבום הקודם). אין מידע רשמי על שמו, רק שמועות, ולכן, נצטרך לחכות למחר ולראות מה יקרה! מחכים? אני יותר. בתור מעריץ של ניקי אני יכול לומר שנורא התרגשתי מהתמונות החדשות. היא נראת כלכך היא. כלכך בוגרת, מושכת ונינוחה. מחכה בקוצר רוח!

__________________________________________________

נלי פורטדו חוזרת להקליט! 




הזמרת נלי פורטדו שאחראית ללהיטים לא קטנים כמו "Im like a bird" או "Say it right" שחררה ב-2012 אלבום שמכר כ-5 אלף עותקים בלבד בשבוע הראשון באמריקה. אין ספק שזה כישלון מוחץ לקריירה של נלי, ובהשוואה לאמנים אחרים, הכשלון הרבה יותר גדול. כשבאותה שנה ניקי מכרה 260 אלף עותקים בשבוע הראשון באמריקה עם "Roman Reloaded" וריהאנה עם "Unapologetic" מכרה בשבוע הראשון באמריקה 240 אלף עותקים - נשאר רק להכריז על נלי כזמרת שחוותה את בין הכשלונות החזקים של המכירות בשבוע הראשון של אמנים מסדר גודל כמו שלה לאורך כל היסטוריית הפופ. דבר זה כה עצוב, במיוחד שזה בא מזמרת כמו נלי, שב-2007 וב-2006 כבשה את הרדיו עם להיטיה המצליחים - דבר זה לא נותן לה סיבה להתייאש! נלי לא חדלה להוציא סינגלים מהאלבום על-אף שהם לא באמת עניינו מישהו וכשלו גם הם במצעדים, ועכשיו, מבלי לפספס יותר מדי זמן, חוזרת נלי להקליט כנראה חומרים חדשים.
אני מאחל לה בהצלחה. נלי היא ללא ספק בין הזמרות האהובות עלי ואני מקווה שהיא כבר תקבל את הכבוד הראוי לה. כלכך מגיע לה!

__________________________________________________

מאריה קארי חושפת את עטיפת הסינגל החדש, יציאתו, יציאת הקליפ ויציאת האלבום! 


מאריה קארי שהייתה אמורה להוציא ב-23 ליולי (חודש 7) את האלבום שלה, דחתה אותו, בכמעט שנה, וכנראה שיש כעת תאריך (שיכול להשתנות, אך עדיין, תאריך, התרגשות!) ב-6 למאי! תאריך משוער. רשמתם ביומנים? יופי! אך לפני זה, מאריה מוציאה את הסינגל השלישי מהאלבום "You're Mine" ומשחררת גם את העטיפה הרשמית של הסינגל. (התמונה שצירפתי.. כן חברים, זה לא סתם סוכריות בצורת לב) - ואפרופרו לב, הקליפ יוצא ביום האהבה (אח.. המרמור לכולנו שנשארנו רווקים גם ביום הזה.. איזה יופי)
השיר יוצא מחר והקליפ ביום שישי (יום האהבה)

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה