יום ראשון, 9 בפברואר 2014

קליפ חדש ללידי גאגא, לקייטי פרי, תמונות מתוך הטור העולמי של מיילי סיירוס ואת מי התאומות מלול מעריצות?

קליפ חדש ללידי גאגא בדרך?


הלידי שחררה בסוף אוגוסט את השיר "Applause" כסינגל הראשון שלה מתוך האלבום "ARTPOP" ויצרה הד די פושר סביבו. מקום רביעי בבילבורד זה לא רע, אך משם הוא לא הצליח למנף את עצמו ולא הצליח לעורר יותר מדי התלהבות. אם כי נחשב בין הסינגלים הנמכרים ביותר שלה ובין הסינגלים המושמעים ביותר שלה ברדיו. סה"כ עבודה טובה גאגא. ומה קרה אח"כ? הכרזה על "Venus" כסינגל שני, ועל "Do what U Want" כפרומו. ומה קרה אח"כ? המצב היה מעט מביך. "Do what U Want" שהיווה אך ורק סינגל שיווקי לאלבום, צלח יותר מ-"Venus" שהיה עתיד להיות הסינגל השני. מייד הצוות שחרר הודעה רשמית שהשירים מתחלפים בתפקידים שלהם והסינגל השיווקי "Do what u want" הופך להיות סינגל שני ואילו "Venus" הולך להיות פרומו במקום. בלאגן? לגמרי. אחרי חודשיים וחצי של קידום מאסיבי לסינגל (מעל שמונה הופעות אם איני טועה) מצליחה גאגא לשמר על הסינגל בטבלה. רמיקס עם כריסטינה אגילרה, רמיקס עם ריק רוס, רמיקס אחר רמיקס, קידום אחר קידום, הופעה אחר הופעה, והסינגל לא מתרומם. בזמן ש-"Roar" של קייטי פרי ו- "Dark Horse" מצליחים "לשחוט" את הטבלה ולהוביל, הסינגלים של גאגא רק יוצאים משם. למה? הקהל כבר איבד טעם בהופעה אחר הופעה, בקידום אחר קידום, ברמיקס ללא פואנטה אחר רמיקס חסר פואנטה. ניצול לא נכון של זמנים, מומנטום לקוי בחסר, הכל היה פשוט בלאגן אחד גדול. עברו שלושה חודשים וחצי משחרורו הרשמי של השיר כסינגל, ואת הקליפ עדיין לא קיבלנו. הליידי שחררה הצהרות מרימות גבה בהן מכריזה על בגידות של חבריה בה, על ניצולה כאמנית מצליחה וראייה פוטנציאלית של הצוות שלה אך ורק על האינטרס הכלכלי שאותו היא משרתת, ואז, המצב נהיה מעורפל. לא היה ברור מה הוא הסינגל הבא, האם יהיה, מה עם הקליפ, מה עם שאר הקידום, ולמה גאגא עדיין לא מצליחה להתאפס.
השבוע ב-9 לפברואר לפנות בוקר, שוחררו תמונות ממקומות לא ידועים על סט צילומים. אמרו שזה "G.U.Y", של גאגא, ואמרו שזה מצולם באחוזה מפוארת שגאגא שילמה כספים לאחוזה על-מנת לשמר אותה ובתמורה בקשה לצלם שם.
התמונות נראות אכן מציאותיות, ריאליות, ולא רחוקות מהמציאות - אבל אף אחד לא מבטיח שום דבר בשלב זה.
כאחד שאוהב את השירים שלה, אני באמת יכול לומר לכם, שזה השיר הכי טוב שהיא עשתה אחרי "So happy i cuold die" ב-2010. הפופ לא ידע סגנון כזה טוב מ-2009 מבחינתי שבו מדונה הוציאה את "Devil wouldnt recognize you" ומבחינתי זה עילוי של כל הפופ שיצא בשנים האחרונות. הוא יחודי, ואולי זה רק אני, אבל אני רואה בו המון מעבר. המסרים הפמינסטים שלו נוגעים בי משום מה, כי הם לא מדברים רק על אישה, הם מדברים על כל מישהו שמרגיש כלוא, חנוק, או מבוטל בסביבה שבה הוא חי.
נקווה שזה השיר, נקווה שזה הסינגל השלישי, ונקווה שזה הקליפ.
לתמונות נוספות לחצו כאן, כאן, כאן, כאן ו-כאן. לשמיעת השיר לחצו כאן.  (האיכות היא לא הכי טובה, אין אחת ממש טובה רשמית, כשיהיה אפרסם)

___________________________________________


קליפ חדש לקייטי בדרך!

 
בזמן ש-"Dark horse" מקום ראשון בטבלת הבילבורד, מצלמת קייטי את הקליפ החדש לשיר, שמכהן כסינגל השלישי מתוך אלבומה "PRISM".
התפאורה נראית ורודה ומתוקה, אך עם טוויסט מעניין. קייטי מקשרת כנראה את השיר אל המיתולוגיה המצרית, כי כפי שנאחנו רואים, ישנו פסל ענק של הספינקס (חיה מיתולוגית, ראש של אדם וגוף של חתול\אריה) באמצע מבנה שהארכיטקטורה שלו מזכירה משהו מצרי עם המוטות והציורים. רואים ציורים מאחורה של כמה אלים מהמתילוגיה, ולכן, לא יותר מדי קשה לזהות שזה יהיה קשור לזה. יכול מאוד להיות שזו סתם תפאורה ליופי, ויכול מאוד להיות שהיא תצור קונספט מעניין סביב זה. אני? כבר לא יכול לחכות!
ההופעה שלה בגראמי האחרון היתה מדהימה, ואני לגמרי אוהב את הכיוונים החדשים שלה. סינגל הבא "Ledendary lovers" ואז לסיים עם "Walking on air" ואני מאושר! בהצלחה קייטי!

___________________________________________


מיילי חינוכית לילדים? הטור העולמי של מיילי, בקרוב מאוד!

מיילי שלנו זכתה להצלחה מרובה בקיץ האחרון. התחיל מהלהיט המצליח "We cant stop" אל ההופעה ה-"אייקונית" ב-VMA עם השיר, ואז, אל שחרורו של "Wrecking ball" כשיר אינטימי וחשוף, אל ה-"High Light" שהיה בעצם הקליפ שגרף שיאים בל-יתוארו; 19 מיליון צפיות ב-24 שעות לקליפ, הכי פחות זמן לקליפ שעקף את ה-100 מיליון צפיות (בערך שבוע) בין הקליפים שהגיעו ל-500 מיליון צפיות הכי מהר (פחות מחצי שנה) ובקיצור? מיילי שלנו מפציצה. אז נכון, הסינגל השלישי שלה, "Adore you" לא הכי הצליח, וגם הקליפ לא הכי עניין מישהו (קליפ זוועה, בשיא הרצינות) - מיילי מחליטה לצאת ל- "Bangerz Tour" שכבר השתחררו להם כמה תמונות מתוך הטור.
מיילי נשאלה לפני כמה ימים על הטור ואמרה שהוא הולך להיות "חינוכי לילדים" - מה? מיילי, חינוכי? נו טוב.. אולי האנה מונטנה לא מתה בסופו של דבר? אבל אז השתחררו להם התמונות, וכן, זה נראה מאוד ילדותי, מתוק, חמוד, ואפילו משעשע - אבל לא צריך להיות חכם גדול בשביל להבין שהיא "רוכבת" על כמה משמעויות כאן. לדהור על נקניקיה בלחמניה..... באמת? הכי באמת!
מיילי שלנו, מי יתן ותפציצי לנו בטור, שאולי גם יגיע לישראל.. אני ארצה לראות את קלטת הילדים (הלא חינוכית, אם כבר שאלתם) בלייב כאן בארצינו הקטנטונת, באופן אישי..
לתמונות נוספות לחצו כאן, וכאן. 

___________________________________________

האחיות מלול סוגדות לניקי מינא'ז!


התאומות מלול נשאלו ב-"מה אתם אומרים" - הפאנל הישראלי, ואמרו כי הן סוגדות לניקי מינא'ז (או במילים שיותר נוח להשתמש, מעריצות אותה), הראפרית שנכנסה לחיינו החל מ-2010 בזכות הלוק המשוגע והצבעוני שלה, הרעננות והחידוש שהביאה אל עולם המוזיקה שלנו, שרצה כלכך ראפרית חדשה שתפציץ כמו שאחרות היו עושות קודם לה. ניקי מאופיינת בצבע הורוד שלה (קראה לאלבום הבכורה שלה "Pink friday" ולבושם על שמו.. יותר מזה?) ניקי מאופיינת בלוק המוגזם והנשי שלה, ממש כמו האחיות מלול (עם כל העצבות שבדבר)
כמעריץ של ניקי, זה לא מעליב אותי שהן מעריצות את ניקי, אבל זה כן משעשע אותי, ואפילו לטובה, שהן מוצאות בה משהו (אני מאמין) מעבר לורדרדות ולנשיות שלה. מי יודע, אולי התאומות מלול עושות ראפ מחתרתי בסתר? נו טוב, הייתי רוצה לשמוע מיקסטייפ של השתיים. או שלא..................................
האחיות מלול אני אוהב אתכם מבלי קשר. מה לעשות, תמיד נמשכתי ותמיד אמשך לטראש עלוב וטהור, כזה אני!

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה