יום חמישי, 13 בפברואר 2014

תמונות מהקליפ החדש של מאריה, בוני מקי והאלבום הוזיאולי + את מי היא מעדיפה, קאשה או קייטי? תמונות וסרטונים חדשים מהקליפ של גאגא


תמונות חדשות מהקליפ החדש של מאריה!


השיר קיבל ביקורות פושרות מצד המעריצים שאני באופן אישי מכיר. "You're Mine" מצטייר בעיניהם כמשהו לא מיוחד, לא מחדש, אפילו די ממוחזר ולעוס - אבל אני מאמין שהוא יגדל עליהם בהמשך. איך? עם בוא הקליפ. זה לא סוד שויזואליות של קליפ יכולה לשנות דעות של אנשים כלפי שיר או כלפי הזמר. אז תכינו את עצמכם לקליפ של "You're Mine" שעתיד לצאת עד מחר גג.






_______________________________________

בוני מקי מדברת על ה-EP החדש שיצא בקיץ ובנוסף מעדיפה את קאשה יותר מקייטי פרי! 



בוני מקי, כותבת השירים והזמרת הכריזה כי היא הולכת להוציא אלבום ויזואלי (EP) בקיץ. בוני כבר הוציאה שיר + קליפ שעתיד להיות באלבום. "Sleepwalker" ואמרה כי היא עתידה לצלם קליפ נוסף ביום שלישי הקרוב לשיר מהאלבום.
אומרים שעתידים להיות 5-4 שירים ב-EP (לכן קוראים לו EP, אלבום מקוצר) - נקווה שתפציץ!
בוני מקי למי שלא יודע כתבה המון להיטים שהגיחו אל המקום הראשון בבילבורד וזכו להצלחה מרובה! Ohh la la של בריטני ו- Hold it against me, את Roar של קייטי פרי ו-Part of me (בוני מקי כתבה לה תשעה שירים שחמישה מהם נכנסו למקום הראשון בבילבורד) ועוד המון שירים שאם תרצו להציץ תוכלו ללחוץ כאן.



בנוסף, בוני מקי נשאלה לפני מספר ימים את מי היא יותר אוהבת? את קאשה או את קייטי פרי? בוני מקי אמרה כי היא מעדיפה יותר את קאשה (שגם לה כתבה מספר שירים כמו C'Mon ו- Supernatiural)

_______________________________________

תמונות חדשות של גאגא וסרטונים מהוידאו החדש!

האם "G.U.Y" הוא הסינגל החדש? האם הוא הקליפ החדש? האם הוא לא יהיה לא הקליפ ולא הסינגל? בלבול רציני? לגמרי! אבל הגבירה כנראה אוהבת את זה. לצלם פרויקט חדש מבלי שנדע על מה הוא בכלל זה להשאיר את הצופה ואת הקהל במתח, וזה טוב לה עכשיו כשהיא חייבת לחזור לעניינים ולחזור להיות מעניינת כמו שהייתה ב-2011 עם האלבום הקודם.
אז בהמשך לסרטון האינסטגרם שפורסם אתמול, של רקדנים רוקדים ללא מנגינה, חיבר מעריץ את השיר "G.U.Y" ברקע וזה אכן נשמע ונראה תואם. רק מחזק את התאוריה? כן.
לחצו כאן לצפייה בסרטון של המעריץ.
ואז, הגיח אל הרשת סרטון נוסף שמראה את גאגא בבריכה לצלילי "Venus"
לחצו כאן לצפייה בסרטון שהגיח לרשת.
ובין לבין, פרסם האתר "Gaga Daily" שהוא אתר החדשות הגדול ביותר של ללידי גאגא, כתבה, ובה אמרו כי זה עתיד להיות הקליפ הכי יוקרתי שלה. בנוסף, שימו לב לכתובת שבתמונה.
לחצו כאן לצפייה בתמונה\כתבה ב-GAGA DAILY. 
ואז, כתבות שסיקרו מאתרי החדשות הגדולים בארה"ב אמרו כי הצוות שלה שפך הון של כסף על המקום ועל האזורים שמסביב, מכינים משהו גדול, זה יותר מסתם קליפ.
אז התאוריה שלי: אם זה יותר מסתם קליפ, כנראה שאלו כמה קליפים, או שיהיה קשר בינהם, או שפשוט הם יצולמו באותו מקום ללא קשר. אם זה "G.U.Y" ו- "Venus" אז אני המאושר באדם, שני השירים האהובים עלי מהאלבום ובין האהובים עלי שלה. נקווה שיצא טוב, אם לא אני שוחט אותה! עד כמה אפשר לחכות לקליפ חדש? כבר עברה חצי שנה!
ובנוסף: תמונה חדשה מהסט, שרואים את גאגא בבירור.




2 תגובות :

  1. אתה כותב מדהים, נהנתי לקרוא!

    השבמחק
    תשובות
    1. איני יודע מי את, או אתה, אבל תודה רבה! כיף לקרוא תגובות כאלו :)

      מחק