יום רביעי, 12 בפברואר 2014

השמעה + הקרנת בכורה: השיר החדש של ניקי מינא'ז!


אז אחרי אתמול בלילה ששמעתי את השיר לא יכולתי בדיוק לכתוב כאן כתבה או משהו בסגנון מרוב התרגשות אז חיכיתי לבוקר.
רציתי לשתף אתכם במשהו שכתבתי:
אני רוצה לתאר לכם מצב, שאני מקבל תמונות חדשות מניקי, ואז אומרים לי שזה מקליפ חדש, ואני מחכה לקליפ, ומחכה, והוא יוצא, בדיוק בזמן שהיא אמרה שהוא יצא. ואחרי שהוא יוצא, אני לא יודע למה לצפות. אני נכנס, רואה, ומתאהב. כל פעם מחדש. כל פאקינג פעם אחר פעם אחר פעם אני נכנס, ומתאהב מחדש. אני רואה את הקליפ. ומה אני רואה? אישה. אישה מאוד חזקה, אישה מאוד תיאטרלית, אישה מאוד יפה, אישה מאוד בטוחה בעצמה, אישה מאוד מינית, את ניקי. את פאקינג ניקי מינ'אז! ומה זה עושה לי? הרבה. הרבה מאוד. כשאני שומע את השיר וצופה בקליפ פעם ראשונה, האפקט שונה. אני חווה חוויה מוזיקלית-ויזואלית. החוויה אחרת כשאתה נחשף למשהו לראשונה, הכולל בתוכו גם את השיר וגם את הקליפ. והחוויה יכולה להיות הרסנית, או פנומנלית. אין באמצע, אין בפנים, אין בחוץ - יש שחור, יש לבן. התגובה קיצונית, ולכן, זה יכול להיות יתרוני וחסרוני. ומה קורה אצלי עכשיו? פנומנלי, יתרוני, ועוד אלף תארים שרק אוכל להדביק על דבר שכזה. רק הוכחת לי כמה את מלכה, רק הוכחת לי כמה את שווה, רק הוכחת לי מי את באמת ורק הוכחת לי כמה אני אוהב אותך וכמה שווה לי להיות מעריץ שלך. תודה. תודה על מי שאת בשבילי!
ובכן, אני מעריץ של ניקי, ורציתי להציג בפניכם בצורה הכי אותנטית, כנה, ואמיתית את הרגשות שלי בזמן שהקליפ והשיר יצאו. תודה רבה על הקריאה!

בנוסף חברים, לאלבום יקראו "The pink print" והשיר יהיה חלק מהאלבום, וגם חלק מהאלבום המשותף של כל Young money שיצא בחודש הבא. 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה