יום שבת, 15 בפברואר 2014

מיילי סיירוס והטור החדש.



זוכרים את ה-"חינוכי לילדים" ? ובכן, דובים מרקדים על במה אחת זה אולי משהו שהוא די חינוכי (נראה לי.. או שלא?) אבל כשהם מרקדים על במה אחת לצלילי "Bangerz" ועוד כמה רקדניות שרוקדות בחושניות לצד מיילי בלבוש מינימלי ושלל סממנים שהם בדיוק ההפך מחינוכי - זה כבר פחות חינוכי. אבל למי אכפת? באנו לבית ספר או שבאנו להופעה של מיילי סיירוס? נכון חברים.. להופעה של מיילי סיירוס. ולמתייפיף שזה לא מספיק "חינוכי" בשבילו או יותר מדי "גס" בשבילו, מוזמן לא לצפות בהופעה ובמקום ללכת לשמוע משהו מתחסד אחר, כי אצל מיילי לא תמצאו התחסדויות למינהן.

הפתיחה ואו. באמת. בין הסרקסטיות, השנונות, והכיפיות שראיתי. אני אוהב את הצבעוניות, אני אוהב את התאורה, אני אוהב את הבמה, אני אוהב את התלבושות, אני אוהב את הכימיה, אני אוהב את הרקדנים, אני אוהב הכל.
נותרתי עם פה פתוח לאורך כל הצפייה בפתיחה של המופע. למה? מהסיבה הפשוטה שכזו זמרת אנחנו צריכים. חוצפנית עם אין סוף תעוזה, ללא מעצורים, אין גבול לחוצפה וליצירתיות, מיניות שופעת, והמון המון כיף!
אז נכון. היא לא העפרון המחודד בקלמר הווקליסטיות, אבל למי אכפת? אנחנו חיים בעידן שאין צורך להיות ווקליסט כדי להיות מצליח.. נו תראו את בריטני! (למרות שהייתי רוצה שהיא תצייץ בלייב לפחות באחד המופעים שלה בוגאס.. אבל נו טוב אולי זה יותר מדי בשבילה) - אלפי אמנים ואמניות אחרים מצליחים להישאר רלוונטים ומוצלחים מבלי שיהיה להם את הקול הכי טוב בעולם. בכל זאת, לא כולן ביונסה שבאות בעסקת חבילה הכוללת ווקל, כריזמה, היכולת לרקוד ולשיר בו זמנית, ועוד אלפי דברים שיש לביונסה.. ביונסה זו ביונסה! אבל עד הביונסה הבאה (אם תהיה) אין ספק שאנחנו יכולים להנות מפרפורמינג שלא מלווה בווקל לאורך כל המופע. בכלל, מיילי לא נשמעת רע, פשוט מעדיפה לתת דגש נרחב יותר על הפרפורמינג ופחות על הקול (ויש לה) - וזה בסדר, מקובל, רצוי והכרחי מבחינתי.
אולי תבואי לארץ בכל זאת?
משהו מגניב? טוב נו, יש הרבה.. אבל בפתיחה "Bangerz" שצירפתי קישור למעלה, יש בחלק שבריטני שרה מסך עם כל מיני הדפסים וציורים מגניבים (חינוכי לילדים.. עדיין...?....) והרקדניות שלה מסתובבות עם פרצוף בריטני כזה, וכשהחלק של בריטני בשיר פוסק וחוזרים לפזמון הן מעיפות את התמונה. אדיר!
(כמו בתמונה משמאל)













אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה