יום שבת, 15 בפברואר 2014

קרב דיוות: הקליפ החדש של ניקי מינא'ז ומאריה קארי עלו ל-VEVO

התחרות המתמדת בין שתי הדיוות לא חדלה גם אחרי יותר משנה מאז התקרית באמריקן איידול. מכוון או לא מכוון? אין לדעת.. אבל נורא אירוני ששני הקליפים עלו ל-VEVO באותו יום, ויצאו באותו יום לרשת. שתיהן נתנו בלעדיות לאתר מסויים לפני שהעלו אותו ל-VEVO (מאריה ל-MTV ניקי ל-WorldHipHop).
אין נתונים על הצפיות של מאריה, אך עד היום ישנם שלושה מיליון צפיות לא רשמיות בשיר שהועלה ממעריץ באותו רגע שהקליפ והשיר יצאו לרשת, ועוד תשעה מיליון צפיות באתר "World Hip Hop" - נתונים מרשימים! נקווה שגם הצפיות ב-VEVO של ניקי לא יאכזבו, והמספרים יעלו להם.

מה שהפריע לי בקליפ של מאריה זה דבר אחד. זה לא מתפתח לפאקינג שום מקום! אוקי, הם נראים טוב, אוקי הם מתוקים, אוקי הכל מצולם יפה, ערוך יפה, אבל איפה הרעיון? היא יושבת על נהר עירומה ונוגעת בעצמה ללא די (כמובן, בעדינות, נו טוב.. דיווה זו דיווה!) וטרי סונגז (הבחור בקליפ שהשתתף גם ברמיקס) גם הוא לא עושה דבר חוץ מלהצטלם.
מה שכן, הקליפ יפה מאוד ויזואלית. נראה אסתטי וכיפי לצפייה. מתאים לאווירת השיר, ואני מאחל בהצלחה לשני השירים והקליפים כאחד, מקווה שיעבוד להן אחרי הבלעדיות גם ב-VEVO.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה