יום שבת, 22 בפברואר 2014

אמינם וריהאנה יוצאים לטור משותף, הסינגל הבא של קייטי, התגובה של אריהאנה לפרז הילטון, ופורצלן בלאק חוזרת!

אמינם וריהאנה יוצאים לטור משותף!



אמינם אמר בראיון האחרון שלו כי הוא עתיד לצאת לסיבוב הופעות עם ריהאנה בקיץ בשלושה ערים: ניו-יורק, לוס אנג'לס, ודטרויט.
לטור יקראו "The Monster Tour" (אווץ לגאגא).
אני מניח שהיא תופיע בקיץ, בכמה הופעות באותם ערים (אני מניח שאם יהיו יותר מ-עשרה הופעות, העניין יתפזר מדי וכבר יאבד מעצמו.) זה יהיה אחלה באז לקראת האלבום הבא שלה.

____________________________

הסינגל החדש של קייטי פרי: Birthday!


גורמים רשמיים עדיין לא אשרו, אך מסתמן כי הסינגל הבא של קייטי יהיה "Birthday".
נתחיל בזה שגם אם זה הסינגל, שלא תעז להכריז עליו בשבועיים הקרובים. זה יקח ל- "Dark Horse" את צומת הלב. אפילו בשלושה שבועות הקרובים. (הוא מקום ראשון כבר עוד מעט חמישה שבועות)
נמשיך בזה שלדעתי אם היא מתכוונת לבחור בו אחרי "Dark Horse" זו תהיה בחירה לא טובה.
הרי יש באלבום הזה סגנון די שונה יחסית מהאלבום הקודם שהיה דביק יותר ולהיטי יותר מזה. אין יותר מדי אופציות לטעמי: זה "Walking on air" ו- "Ledengary Lovers" כסינגלים פוטנציאלים. ואם לא בא לה לדבר על הצלחה (למרות שזו קייטי פרי SO.......) אז הייתי ממליץ על "By the grace of god" המדהים או על Spiritul או Goust שהם גם ממש נחמדים.
אומרים כי בילבורד בעבר אמרו עליו שהוא יכול להיות סינגל פוטנציאלי וחביב לרדיו. ובכן, אני יכול לומר שהוא אכן יכול מאוד להיות חביב לרדיו, השאלה
בכל אופן, מאחל לה בהצלחה, חושב שהבחירה לא משהו, אבל מאמין שהיא יודעת מה היא עושה.

____________________________

אריאנה מגיבה לפרז!


אריאנה מגיבה לפרז הילטון על הציוצים הקשים שהתריס לעברה כמה שעות לפני התגובה שלה, והיא כמובן יוצאת מזה בהכי "פוליטקלי קורקט", נחמדות, ובעקיפין היא עונה לו בצורה.. איך אגדיר את זה.. אלגנטית או קלאסית - אממה, נמאס מכל הנחמדות הזו של כולם. אני לא רוצה שהיא תתריס אליו בחזרה, אבל לפחות צייני את שמו או תגני על עצמך. הרי כולם יודעים שהיא מדברת על פרז, אז למה לעשות תשובה כזו בעקיפין כלפי מישהו שלא מפסיק להכות בך וירטואלית כבר כמה שעות טובות?
אני מניח שאם זו הייתה לורד, האדם כבר היה מת ממזמן. אבל נו טוב, אריאנה מתוקה מדי בשביל הדברים האלה.

____________________________

פורצלן בלאק חוזרת עם ליריקס וידאו חדש, בקרוב!


פורצלן בלאק שהייתה אמורה לפרוץ עם אלבום הבכורה שלה לפני כמה שנים, הודיעה לפני שבועיים בערך שהיא עתידה לשתף אותנו בעוד כמה שבועות בשיר החדש שלה שהוא אמור להיות הסינגל הראשון מהאלבום המיוחל!
מה? איך? כן, אני לא נושם - אבל אני כלכך שמח שזה עתיד להיות בקרוב!
היא צייצה בטוויטר שלה "לעזעזל, הליריקס וידאו הזה עבור הסינגל שלי הוא כלכך בד אס וסקסי" לציוץ לחצו כאן.
בנוסף, פרסמה תמונה מהקליפ לתמונה לחצו כאן.
אומרים כי שם השיר זה "One Women Army" - אך זה טרם אושר.
לשמיעת השיר האחרון שלה (והאהוב עלי ביותר שלה)


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה