יום שישי, 21 בפברואר 2014

ניקי חוזרת לניו-יורק והפפארצי לא משחררים, פרז הילטון מציק לאריאנה גרנדה, הסינגל השלישי של לורד הוא, תמונות חדשות של גאגא בניו-יורק


הפאפארצי לא משחררים מניקי!



ניקי חזרה לניו-יורק עם רעלה שעוטפת את פניה ומונעת מאנשים לראות את פרצופה היפה, למה? שאלה טובה. ביישנות? אולי.. אבל אינטרס מסויים? לא חושב שיש. אולי היה לה נסיעה לא טובה, אולי קרה משהו אישי והיא לא רצתה לתת "אוכל" לצלמי הפפארצי ינסו להשיג כל עצם שאותו היא תזרוק לעבריהם, בכל אופן, הם לא שחררו - אמרות כמו: "ניקי חשפי את פנייך אני מעריץ גדול", "ניקי חשפי את פנייך למען המעריצים" "איזה דובי יפה" "ניקי כאן זה אמריקה את יכולה להראות את הפנים שלך" ועוד. אולי עזבו אותה?




____________________

פרז הילטון מציק לאריאנה!


פרז הילטון שרב עם.. עזבו, לא ארשום את כל השמות כי הכתבה הזו תסתיים מחר, אבל בינהם, גאגא, ניקי וכ'ו פותח חזית כעת גם עם גברת אריאנה הפעוטה! למה? אין לנו מושג. תחילה הוא אמר כי הוא "דואג" לה והוא מבקש מהמעריצים שלה למנוע ממנה להשתמש בסמים (אריהאנה משתמשת בסמים? נו באמת. זה כמו שמייקל ג'קסון יעשה עכשיו "הליכת ירח" בקבר..) הוסיף כי הוא שמע שהיא עשתה דברים כלשהם והוא מקווה שהיא תהיה בסדר ובלה בלה בלה - הוא חייב להפסיק להיות זונת צומי. האטנשן שהוא דורש בכל פעם כבר נראה כלכך.. משעשע. אני לא חושב שאף אחד כבר לוקח אותו ברצינות היום.









____________________

הסינגל השלישי של לורד: "Tennis Court"!


הסינגל השלישי של לורד הוא "Tennis Court" - כן, יצא לו הקליפ ממזמן, כן, הוא די ישן, אבל לא, הוא לא היה סינגל. מבולבלים? בואו נעשה קצת סדר:
השיר היה סינגל אבל לא בארה"ב, שבתאכלס, אם השיר סינגל בארה"ב, הוא סינגל בכל העולם, ככה שהוא רק בקרוב יתחיל כנראה לקבל את ההצלחה שמגיעה לו!
"Royals" נכנס למקום הראשון באמריקה, "Team" הגיע בשיאו למקום שמיני באמריקה, האם "Tennis Court" יצליח להשיג הצלחה דומה, או אף יותר? את זה נגלה בהמשך וכמובן אעדכן - אני אישית חושב שהוא יגיע ל-20 הגדולים בבילבורד, אבל לא מעבר. אולי לעשיריה בלחץ. ראוי לציין: השיר האהוב עלי של לורד, ואני מאחל לו הצלחה מרובה!

____________________

ליידי גאגא נראתה בניו יורק!


הליידי הצטלמה עם מעריצים בניו יורק, באווטפיט משגע, שאם לומר את האמת, בין האהובים עלי בקריירה שלה! נראה מדהים. אומרים כי היא עשתה שם צילומים למשהו. חושבים שזה צילומים לעטיפת הסינגל הבא? אולי כמה דברים לטור? נחכה ונראה! לבינתיים, צפו בתמונות.
1\2\3\4\5\6

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה