יום שני, 24 בפברואר 2014

יום בת"א + קניית דיסקים

אז עוד יום בת"א יצא לדרך אתמול! תפסתי רכבת והלכתי לפגוש חבר בדיזינגוף סנטר, משם השתמשתי בזיכוי של ה-200 שקלים שהיה לי בדיסק סנטר כי זכיתי בתחרות פייסבוק (מה לא עושים בשביל כמה אלבומים חדשים...)
ומה קניתי? תוכלו לראות את זה בתמונה שבכתבה! אבל למי שלא מזהה, "Prism" של קייטי פרי, "Halcyon Days" של אלי גולדינג, "Hurricane Girl" של עדי אולמנסקי ו- "Bedtime Stories" של מדונה. (בהמשך אמליץ על הרצועה האהובה עלי בכל אלבום)
מול הסנטר יש עוד חנות דיסקים בשם "האוזן השלישית" שזו חנות שמוכרת דיסקים יד שנייה (וגם יד ראשונה בלי קשר) והיד השנייה מין הסתם יותר זולה. לדוגמה: האלבום של כריסטינה אגילרה "Back to basis" עלה שם 22 שקלים, כשהמחיר הרגיל שלו אני מניח בחנויות דיסקים אחרות ברחבי הארץ זה בין 40 שקלים ל-70 (הערכה גסה ולא מדוייקת יש לציין)
בכל אופן, מבצע, 5 דיסקים ב-50 שקלים (יד שנייה) - כמובן שאמיר לא ידלג על דבר שכזה! אז הלכתי ובדקתי במה מדובר וראיתי שלושה באסטות גדולות כאלו עמוסות בדיסקים - נשמע יפה עד כה נכון? גן עדן? אז לא - אי אפשר היה למצוא כלום. הלך לי הגב מלהתקופף, מלהוציא דיסק דיסק ולראות. עברתי על באסטה וחצי והתייאשתי - וגם זה בקושי. שום סדר לפי אותיות שיהיה יותר קל למצוא, שום סדר לפי ז'אנרים שיקלו בחיפוש עצמו, כלום - חוץ מכמה מוכרים שראיתי (לא מעניינים, כאלו שכבר היה לי, כאלו שאני לא אוהב) - לא מצאתי כלום מעניין, אז ויתרתי והלכתי לעזריאלי. (אבל לפני כמובן הצטלמי עם רוז זוכת אקס פקטור בסנטר, מתוקה של ממש!)
משם כבר הלכתי לעוד כמה סידורים בבירת ישראל (אני יודע שבירת ישראל היא ירושלים.. פשוט תזרמו!) ואז כמובן לחכות לרכבת המייגעת שלא מספיק שהיא באה כל שעה, הנסיעה עצמה היא שעה וקצת, כיף חיים - אבל היה באמת אחלה יום ואני כלכך שמח על הקנייה! אפילו עדי אולמנסקי עשתה לי ריפוסט באינסטגרם (פרסמה את הפוסט שלי) של הקנייה עצמה! (כן צרחתי.. לא אכחיש)

בקיצור, הרצועות המומלצות מכל אלבום שקניתי שאולי לא תכירו:
אלי גולדינג: Stay Awake


השיר הכי פוטנציאלי באלבום ובהרחבה. אומרים שהיא אישרה כי עתיד לצאת לה בסוף השנה - אם עד אז היא לא מוציאה אותו כסינגל אני טס עד בריטניה ומרביץ לה.

קייטי פרי: Ledendary Lovers


השיר הכי יפה ופוטנציאלי באלבום. קשה לי להאמין שהיא לא תעשה איתו כלום בהמשך, אני מדמיין את הקליפ כבר.. גם לי מותר לברוח לפנטזיות!


עדי אולמנסקי: Gun Shot


מושלם אלף פעם מושלם. שיר עם הפקה יוצאת דופן, הוא כיפי ברמות, והיא נשמעת מצויין - רוצה קליפ שבו היא יורה בכל מיני ביצ'ס באיזה הארלם.

מדונה: Forbidden love


מצמרר, סוחף, מרגש, ומדהים אותי כל פעם מחדש. כלכך לא מוערך וכלכך נוגע - מת עליו.

2 תגובות :

  1. אלי גולדינג כזאת מעולה! לא הכרנו את עדי אולמנסקי, יש לה קול ממש מגניב.
    וכמובן שיר מדהים של המלכה מדונה!!
    נשיקות,
    ורה ורוני
    http://wattwewear.com/

    השבמחק