יום רביעי, 26 בפברואר 2014

סינגל חדש לביונסה, דרייק וריהאנה קרובים מתמיד, דואט משותף של בריטני וגאגא בדרך?

סינגל חדש לביונסה! "Partition" 

אחרי ההצלחה ההצלחתית (וגם הלא ארוכה מדי) של "Drunk in love" שהתחיל מאוד פושר, אך אחרי ההופעה בגראמי כנראה קיבל תאוצה והגיע אל המקום השני במצעד הבילבורד - והצלחה יותר פושרת של "Xo" שהגיע למקומות מאוד.. פושרים בטבלה, ביונסה מכריזה על סינגל שלישי! אז ככה זה עובד ביונסה? מעלים סינגל חדש ישר לחשבון ה-VEVO? אני בעד!
עוד לפני כמה שבועות התחילו דיבורים, אבל זה הפך לרשמי עכשיו. השיר? פנטסטי. אני לא הייתי חובב ביונסה לפני אבל אני חייב לומר שהאלבום האחרון פשוט מכיל כל מה שאני רק אוהב, וכן, זה אחד השירים האהובים עלי באלבום.
השיר עצמו מחולק ל-2 קליפים ו-2 שירים, "Younce" שהוא החלק הקצר של השיר בהתחלה + קליפ קצר שנכנס למהדורת הבונוס באלבום - "Younce" חלק מהשיר באלבום בלבד, אבל הוא לא חלק מהשיר כסינגל - לכן אנחנו שומעים אך ורק את החלק השני, שהוא בעצם "Partition" - אני מת על שניהם, ואני חושב שכסינגל "Partition" צריך להיות לבד כי בכל זאת, אסור לה להתפזר יותר מדי, ובטח שלא עכשיו.
הקליפ האהוב עלי באלבום כנראה אחרי "Haunted" ואחרי "Mine" עם דרייק - מקווה שהוא יצליח! (כבר מעל 2 מיליון צפיות בפחות מ-24 שעות, אדיר!)


_________________________________________

דרייק וריהאנה מופיעים ביחד ונראים קרובים מתמיד! 



דרייק הופיע אתמול בטור שלו ומי הצטרפה? הברבדוסית שלנו ריהאנה! היא הופיעה עם "Take Care" בשיתוף פעולה
איתו וכמובן עם הסינגל האהוב עליה באלבום (כנראה) "Pour it up" - למה אהוב? נו.. הרגשה שלי, זה פשוט היא!
השיר הזה (Take Care) בשיתוף פעולה עם דרייק התותח לדעתי זה שיר פשוט אדיר שאין לתאר עד כמה הם קלעו בול. אני לא אשכח לפני קצת יותר מ-שנתיים, התקופה היפה בחיי, שהשיר הזה בדיוק כיכב, כולם אהבו אותו, כולם לא יכלו להתעלם ממנו - זה היה להיט מהלהיטים האלו שאף פעם לא ימאס לך מהם מכמה שהם טובים וכיפים. דרייק הפציץ וריהאנה לא פחות, ההופעה עצמה מעולה! אעלה את ההופעה של "Pour it up" כשיהיה ואערוך את הכתבה!
בהופעה עצמה נראו דרייק וריהאנה קרובים מתמיד, אפילו קצת אינטימי.. אבל ריהאנה לא מסתירה כלום וכמובן מה שלא עושים בפומבי רק נותן לה לגיטימציה לעשות את זה על במת ענק, ואני אוהב את זה! ממה צריך להתבייש? אהבה זה משהו טבעי!
לצפייה בהופעה:



_________________________________________

בריטני וגאגא עושות דואט משותף? 


הכל התחיל כשגאגא לפני כמה חודשים הלכה לאולפן ההקלטות של בריטני (או בריטני הלכה לזה של גאגא, מה שתרצו)
ובעצם מאז התחילה השמועה שעתיד להיות לו דואט בין השתיים. מופרח הא? על-סמך זה שהם סה"כ הקליטו באותו אולפן זה די.. לא הכי.. לא הכי משהו שצריכים באמת לחשוב עליו ומכאן להסיק על דואט. אבל השמעות התחזקו ולא חדלו להיפסק, בריטני וגאגא צייצו אחת לשנייה על בואה של גאגא לוגאס, להופעותיה של בריטני, כמובן תמונה עם בריטני, כמובן שהמנהל של גאגא גם הצטלם עם בריטני, ושוב פעם השמועות התחזקו.
אתר המעריצים הגדול ביותר של בריטני רשם
"Word on the street is the new Britney/Gaga single is titled “Freak Like Me” set for a mid-June release."בריטני, כמובן, או גאגא, לא אשרו דבר - שום דבר כאן לא רשמי או מוכח.
אם אני חושב שיהיה דואט.. ובכן, אני לא רואה סיבה שלא - הן מאוד אוהבות אחת את השנייה, הן צריכות אחת את השנייה, והן לאחרונה הרבה ביחד יחסית לכמה שהשתיים עסוקות - דואט? לא אתנגד!


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה