יום שבת, 15 בפברואר 2014

קיילי מינוג ואנריקה איגלסיאס בדואט חדש!

הזמרת האוסטרלית והמאהב הלטיני חברו ביחד לשיר בשם "Beautiful". השיר שוחרר טרם יציאת האלבום שלה ושלו, ומסתמן כאחד שיהיה באלבום שלה "Kiss me once" אשר עתיד לצאת במרץ. עקב כך, השיר יצא מוקדם כפרומו לאלבום ובכלל לשניים שבדיוק מתחילים תקופה חדשה עם האלבומים החדשים שלהם. (אנריקה עם Love + Sex)
השניים נלחמו רבות על השיר כדי שיהיה סינגל, אך חברת התקליטים שלהם עושה להם בעיות עם הדבר. אולי בסופו של דבר נזכרה לשיר כסינגל? כי אם כן, זה משהו שכן יכול להרים באז לשניהם בגלל שהשיר כולל את שני השמות הגדולים האלו, אבל האם השיר יעבוד? לאו דווקא. השיר פושר. בעיני, הוא מצטייר כמשהו בינוני וזהו. הוא בסדר, לא רע, אבל לא זז לשום מקום. די רדום, לא מתפתח ונשאר על אותו "ליין". הפזמון יפה, וגם החלקים של האוטוטיון (הקול הרובוטי) בשיר היו נחמדים, אבל שוב פעם, זה לא עובד לי, הכימיה לא מסתדרת לי. וציפיתי להרבה יותר.
קיילי עם "Skirt" בשנה שעברה הציבה לי רף מאוד גבוה. מעט התאכזבתי כש-"Into the blue" יצא כי ציפיתי לשיר אלקטרוני מאסיבי כמו "Skirt" אבל קיבלתי שיר פופ חמוד, לא רע, והוא מאוד נחמד ואפילו אני מאוד מחבב אותו, אבל לא מה שציפיתי - והשיר הזה, בכלל.. בכלל לא מה שציפיתי..
יש לי וידוי קטן: אנריקה בעבר היה הפייבוריט שלי. בפעם האחרונה שהוא היה כאן בארץ, שפכתי 1700 שקלים על הופעת VIP אצלו, נהנתי חבל על הזמן, אבל עושה רושם שהשנים לא עושים לו טוב והוא מדרדר.
האלבום הקודם שלו "אופוריה" בחלקו טוב, ובחלק השני לא. השירים החדשים לא עשו עלי רושם, שום אחד מהם לא הצליח לעניין אותי  יותר מדי - אולי רק "Finely Found you" שהיה סביר עד נחמד, וכאן זה נגמר.
אני מקווה שאנריקה יצליח לשחזר את המוזיקה המדהימה שהייתה לו לפני כמה שנים טובות, ויפסיק להידבק אל הדאנס המעיק והלא מחמיא הזה שהוא עושה בזמן האחרון.
לשמיעת השיר.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה