יום רביעי, 12 בפברואר 2014

השמעת בכורה: You're Mine + ביקורת.



מאריה קארי משחררת את הסינגל השלישי שלה "You're Mine" והוא טוב מתמיד! עושה רושם שמאריה חזרה למה שהייתה בעבר מבחינה ווקלית, הפקתית וליריקלית. המתיקות הזו שמקבלת פתאום סאונד עדכני עם נגיעות אורבניות יוצרות לי חיוך ענק על הפנים.
היא נתנה פה את כולה, אני מרגיש את זה, אני חושב שזה מדהים, ואני חושב שהבחירה כסינגל כלכך ברורה - זה הכי מאריה בעולם. יצליח או לא, זה לא באמת משנה. העיקר שיש פה מאריה.
אני מניח שמאריה מאוד בטוחה בו, ממה שהבנתי, הקליפ עתיד לצאת בשישי, ביום האהבה - מאורע כה חשוב לנו, המאוהבים |NOT| ועוד שיר שכזה.. נו טוב.. לפחות נחמה אחת תהיה לי מהיום המקולל.
השיר מרגיש לי כמו מיקס של כמה מהלהיטים הגדולים של מאריה לאורך כל ההיסטוריה. החל מהמתיקות והליריקה של "Rainbow" באמצע שנות ה-90, אל "האמנסיפציה של מימי" באמצע העשור הקודם בסאונד ובהפקה.
בהצלחה שיהיה!

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה