יום שישי, 28 בפברואר 2014

ביקורת - האלבום החדש של פראל "G I R L"

פראל מטפס עם הלהיט "Happy" אל המקום הראשון ודוחק את "Dark Horse" של קייטי פרי אחורה. איך? כנראה שהדליפה הגבירה את הרעש סביב השיר ולמרות שחרור הקליפ של קייטי, "Happy" מצליח לגבור עליה. האלבום עתיד לצאת השבוע, וכנראה שהוא גם יהיה במום הראשון. אבל כמו שכבר אמרתי, דליפה - האלבום דלף. אהבתי? פחות.. פחות.. ולא בגלל שיש לי בעיה עם משהו, אלא בגלל שזה לא הסגנון שלי, אבל היי! מצאתי שני שירים שנורא אהבתי! בראש ובראשונה, "Marilyn monroe" שהוא הרצועה הפותחת של האלבום ויש אומרים שהוא גם הסינגל הבא - שיר פנומנלי, מדהים, אדיר וכיפי ברמות, ממליץ בחום! מה עוד אני ממליץ? ובכן, הרצועה השנייה היא "Gust of wind" של פראל ויליאמס עם לא אחרים מאשר "Duft punk" - אלו שאחראים ללהיטים הקודמים של פראל לפני כמה חודשים טובים ("Get Lucky" ו- "Lose myself to dance")
מדהים? אכן! שיר חזק בשיתוף פעולה עם הצמד האדיר הזה; ללא ספק, שני שירים מדהימים, שאני ממש ממליץ לשמוע.
בין היתר יש את מיילי סיירוס באלבום, אלישיה קיז,ג'סטין טימברלייק וכ'ו.. ידעתם שקלי אוסברון עשתה קולות רקע ב-"Marliyn monroe"? משעשע.
האלבום פשוט לא נשמע משהו שאני אשמע בד"כ - הפקות חזקות אך משעממות, הפקות מדוייקות אך נדושות, הפקות מקצועיות אך לא נוגעות הפקות טכניות, מונוטוניות - אבל קשה שלא לזהות את המאמץ.
פשוט זה לא הסגנון שלי, בכלל, אבל באיזה שהוא מקום לא התאכזבתי כי לא באתי עם ציפיות כלשהם.
אני מניח שאם הוא היה עושה לאורך כל שאר הרצועות דברים מעניינים כמו שעשה ב- "מרלין מונרו" או כמו שעשה עם דאפט פאנק, דברים היו מצליחים לצאת ברמה הרבה יותר טובה אח:כ, יותר מעניינת ואפילו יותר טובה לטעמי.
בסה"כ זה לא אלבום רע ואני ממליץ לכל אוהבי הז'אנר. או שפשוט נסו את "Gust of wind" ואת "Marliyn monroe" ואם תאהבו, נסו את האלבום, מה רע? לא תפסיקו כלום, העיקר שניסיתם! :)


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה