יום שבת, 1 במרץ 2014

תאריכי שחרור של כריס בראון ולנה דל ריי, לורד "מחליפה" סינגל, שיר חדש של נלי פורטדו, אלבום-EP חדש ל-ליז + שמיעה ישירה!


כריס בראון עתיד לשחרר את האלבום שלו ב-5 למאי, ולמקרה שלא ידעתם, גם לנה דל ריי עתידה לשחרר את האלבום שלה ב-1 למאי. לאלבום של כריס קוראים "X" ולאלבום של לנה דל ריי קוראים "Ultraviolence". לאלבום של לנה עד כה לא יצא אף לא סינגל אחד, ואילו לאלבום של כריס יצאו עד כה שלושה סינגלים. אחד סולו, השני בשיתוף פעולה עם אלייה, הזמרת שנפטרה לפני מספר שנים בתאונת מטוס (לקחו דמו ישן שלה וחיברו לשיר איתו) ואחד עם הראפרית ניקי מינא'ז. השתחרר גם שיר לפני כמה ימים (כתבתי פוסט באתר, גלגלו קצת למטה בדף הבית) על שיר חדש שבו ריהאנה ו-ויז קליפה מתארחים, ובכן, הוא יהיה באלבום אך במקום ריהאנה קלי רולנד תשיר.






__________________

לורד תשחרר כנראה את "glory and gone" במקום "Tennis court" שלפני כשבוע נאמר שאותו תשחרר כסינגל שלישי (הסברתי גם שם, זה שיש לו קליפ לא אומר שהוא סינגל גלובאלי, כלומר, הוא מעולם לא היה סינגל בארה"ב ותוכנן להיות, אך כנראה זה התבטל) ולכן, אני מעט מבואס, כי בסופו של דבר אם הוא היה סינגל, ו-"Ribs" אז השירים האהובים עלי ביותר באלבום היו סינגלים (בנוסף ל-"Royals" ו- "Team") את "Glory and gone" אני פחות מחבב, אבל מאמין שהוא יגדל עלי לטובה בהמשך ובטח כשהקליפ יצא (במידה ו) אז כנראה שעוד יותר אני יאהב אותו. נקווה כן?
__________________

כידוע לנו, לפני כשבועיים נלי פורטדו נראתה בסטודיו עם כמה מפיקים - וכנראה ניתן היה להסיק שהם עובדים על משהו חדש. לרשת הגיח שיר חדש בשם "No regrates" (ללא חרטות) שמאוד מתאים לאופי של האלבום הקודם שלה שיצא ב-2012 (ונכשל כשלון נחרץ, סיפור ארוך..) אבל מצד שני, אולי יכול להיות שזה דמו שעתיד להיכלל באלבום הבא שלה. בכל אופן, זה כלכך מושלם. אין ספק שנלי פורטדו מדהימה ואני מאוהב בה עוד מילדות, היא ללא ספק בין הזמרות האהובות עלי ובין האמניות שקולעות בול לטעם שלי ברוב המקרים. נשמע אדיר, מקווה שתעשה איתו משהו, קליפ בסגנון רוחני כזה כמו שעשתה בקודמים, ואולי הוא יתחיל להתנגן קצת ברדיו ולתת לה תאוצה לאלבום הבא שלה (במידה והוא כן יכנס, והוא לא רק דמו שלא נכנס לאלבום הקודם)
לשמיעה:




__________________

אלבום חדש של אחת הזמרות שיותר עניינו אותי בשנה שעברה, LIZ, זמרת אלטרנטיבית שמשחררת בדיוק EP חדש. באלבום יש שבעה רצועות, וכנראה התמונה שבצד היא קאבר האלבום.
אהבתי את הקאבר מאוד, יצירתי לגמרי, היפסטרי ומתאים לה. אני מת על הסגנון שלה, ובקרוב כנראה שאכתוב את הביקורת שלי על ה-EP.
בינתיים, תהנו!
לשמיעה לחצו כאן.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה