יום שבת, 8 בפברואר 2014

השחור של בריטני וניקי, קליפ חדש ל-לילי, דליפה לביונסה ושיר חדש של צ'ארלי XCX ואיגי אזליה!



בריטני וניקי חושפות שיער... שחור!

בריטני הופיעה אתמול בוגאס עם הפתעה קטנה למעריציה, שיער חום על גבול השחור! מזכיר תקופות נשכחות של "Blackout"? נו טוב.. I WISH. כלומר, למרות שזו הייתה התקופה הרעה של בריטני, אני מייחל ליום שבו היא תהיה משוגעת כמו אז, נועזת כמו אז, וכן, אולי המוזיקה שלה הייתה נכשלת אז במצעדים (לא שהיא היום מצליחה כן?) אבל לפחות המוזיקה הייתה הרבה יותר טובה. כולנו מתגעגעים לבריטני של "Gimme more" לא? טוב נו, לפחות אני..

אבל בנוסף לבריטני, חשפה ניקי את שיערה האמיתי בכמה תמונות חדשות שהעלתה לדף האינסטגרם שלה. כידוע, ניקי מצלמת קליפ חדש (הודעה זו נמסרה לפני כשבועיים) אבל אין אנו יודעים של מה הקליפ, והאם זה מהאלבום השלישי והמתקרב שלה. בכל אופן, הייתי שמח אם ניקי הייתה מאמצת את הלוק הזה. הוא איפה שהוא לא מתיימר להיות יפה, או מתיימר להיות שונה ומיוחד, זה פשוט כלכך היא. אני מאוהב בה כשהיא עם שיער שחור ואני חושב שהלוק מחמיא לה מאוד וכן אמן ובו תדבק גם להמשך!
בהצלחה בנות.

 ____
______________________________________________________________

הקליפ החדש של לילי אלן, שוחרר!

לילי אלן משחררת קליפ חדש לסינגל השני מהאלבום החדש שלה שעתיד לצאת בקרוב. לשיר קוראים "Air Balloon" ואותו שחררה כמעט לפני חודש. . את הקליפ שחררה בשישי בבוקר (ע"פ שעון ישראל) והוא הגיע כעת ל-300 אלף צפיות בכ-24 שעות. מספר די פושר הא? טוב, בואו לא נשכח שלילי אלן נעלמה מהתודעה לכמה שנים וחזרה בקאמבק עם מוזיקה שונה ממה שהייתה עושה קודם לכן. זה התחיל עם הסינגל בכורה החצוף שלה "Hard out here" שמלגלג על חייהן של המון זמרות ובכלל..
הקליפ החדש מתוק. הוא חמוד לגמרי ומשתלב יופי עם השיר. אני חושב שהוא מעט נמרח עם השוטים הארוכים שבהם היא מול המצלמה, אבל הרעיון עצמו מגניב שהמצלמת רחף שגרה את עצמה למעלה בפזמון השני ממש כמו "כדור פורח". הרעיון עם החיות ממש מגניב! חבל שלא נתנה לו יותר במה לאורך כל הקליפ. החלל הרגיש לי מעט תקוע, אבל הרעיון עצמו גם מתחבר יופי עם הקליפ. למרות הכל.
לצפייה בקליפ:



__________________________________________________________________

גרסאת הבמאי של "Flawless" של ביונסה דלפה!

גרסאת הבמאי של "Flawless" מתוך האלבום "Beyonce'" של האמנית Beyonce דלפה! החצי הראשון של השיר "Bow down" שוחרר בשנה שעברה בסביבות מרץ אם זכרוני אינו מכה בי, הוא משך כלכך הרבה תשומת לב, לרעה, ולטובה. רבים אמרו שהם לא אוהבים את ביונסה החצופה ורוצים את ביונסה הדיווה, רבים אחרים אמרו שמאסו בדיווה והם רוצים קצת דירטי ולכלוך! אני מהאלה שמאסו. אני כלכך אוהב את ביונסה מינית יותר, חצופה יותר, נועזת יותר ונותנת מעצמה יותר! רואים שבאלבום האחרון היא נתנה את המקסימום ממנה, ולכן, הוא האלבום היחיד שאני באמת אבל באמת ממש אוהב שלה. אני חושב שהיא שחקה אותה, ואני חושב שמגיע לה כל הכבוד! החלק השני של Bow down הוא Flawless אותו חשפה עם צאת האלבום בדצמבר לפני חודשיים. גרסאת הבמאי לקליפ מעט שונה מהגרסה הרגילה של ביונסה. יש "סלאו-מושן" בכמה חלקים בקליפ (כמו בנאום, לקראת הסוף וכ'ו) ויש שינויים קלים פה ושם. לי זה לא הכי משנה, אני מאוד מחבב את השיר, כנל הקליפ. תהנו!
לצפייה בקליפ לחצו כאן.

__________________________________________________________________

איגי אזליה מארחת את צ'ארלי XCX בשיר חדש!

הכל התחיל בהצהרה שבה צ'ארלי XCX הולכת להשתתף בקליפ+שיר של איגי אזליה, הראפרית העולה. טיזר מהקליפ כבר שוחרר (לצפייה לחצו כאן) ומייד אחרי יום שוחרר השיר הרשמי. את צ'ארלי XCX בטח תכירו מהלהיט " I Love it " של Icona pop ששיגע את כולנו בקיץ האחרון.
צ'ארלי בין האמניות האהובות עלי, היא בדיוק עובדת על אלבום חדש (הקודם שלה "True romnace" מושלם. אבקר אותו בהמשך כאן באתר!) האלבום החדש שלה כבר הנפיק את סינגל הבכורה "Superlove" והסינגל השני יצא בקרוב (הוא שונה לגמרי מסינגל הבכורה לטענתה)
גם איגי בדיוק עומדת להוציא את אלבום הבכורה שלה - יצאו כבר כמה חומרים שאחד מהם די תפס "Work" וגם "Change your life" עשה אחלה עבודה.
בשיר החדש הם מפציצות. בדיוק מה שייחלתי לו. שיר קצבי וכיפי, צ'ארלי עשתה את זה ורצחה את כל השיר!
בלי יותר מדי מילים.
 לשמיעה:


(השיר לא כזה ארוך, הוא חוזר פעמיים משום מה)

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה