יום חמישי, 27 במרץ 2014

טבלת הבילבורד - 27 למרץ + האלבום החדש של שאקירה + הפרומו של קיילי גובר על סינגל הבכורה?

המצעד האמריקאי!

טבלת הבילבורד היא הטבלה האמריקאית, שמציגה את הרלוונטיות של הרצועות\הפרומואים\הסינגלים של אותם אמנים
שמחליטים להוציא את המוזיקה שלהם בארה"ב. והפעם: ה-100 החמים (המצעד הבאמת חשוב.. לא שאני מזלזל חלילה במצעדים אחרים ובסגנון) באמריקה לסוף מרץ הם:
במקום הראשון פראל נשאר עם "Happy" ובמקום השלישי קייטי מצליחה להישאר עם "Dark Horse" אחרי שפראל דחק אותה מהמקום הראשון אחרי כשלושה שבועות רצופים. במקום השביעי יש לנו את לורד עם "Team" (שמצליח ממש יפה) ואת "Drunk in love" של ביונסה במקום העשירי שכנראה בשבוע הבא יצא מהעשיריה. "Timber" של קאשה ופיטבול במקום ה-11, ו-"Burn" של אלי גולדינג במקום ה-20 (מצחיק שהשיר הזה יצא בתחילת השנה ונשאר עדיין ב-20 הגדולים גם אחרי כלכך הרבה זמן). "The monster" של אמינם וריהאנה במקום 22 ו-"Royals" של לורד במקום ה-25. הדואט של שאקירה וריהאנה במקום 34 (משעשע) ו-"Neon lights"  של דמי במקום ה-36. מייד אח"כ "Partition" של ביונסה ואז "Roar" של קייטי (והם במגמת ירידה, כמובן) מיילי עם "Wrecking ball" במקום ה-43. ואם כבר מיילי, דברנו על הכשלון המוחץ שהיא חווה עם "Adore U" שכעת במקום ה-67? זה הזמן להתחיל לקדם סינגל חדש, והפעם, שיהיה קצבי ופחות משעמם. תודה.  הסינגל המביך-חדש-מדבק של ג'ניפר לופז במקום ה-77. מתקרבים לסוף חברים:
איגי אזליה וצ'ארלי XCX מצליחות לרומם את הסינגל החדש שלהם "Fancy" שנחת בשבוע הראשון במקום 88, הדרדר בשבוע השני ל-96, וכעת הוא מקום 83 אחרי ההופעה שלהם כנראה - עדיין לא מזהיר, אבל לפחות ישנה התקדמות. השיר המעצבן ביקום שנטחן בהמון תחנות רדיו ובהמון ערוצי מוזיקה כנראה לא אהוב באמריקה כמו שהוא אהוב בבריטניה: Love me again של Joun newman מקום 85 ובמגמת ירידה (YES) והשיר לפסקול החדש של אלי גולדינג במקום 98 (בכורה) - מאכזב? די. אבל נו טוב, השיר מאוד בינוני לטעמי, היא יכולה להרבה יותר - מאמין שבשבועות הבאים הוא יותר ירוץ לכיון למעלה, אבל אני לא צופה לו יותר מדי הצלחה. אם תשאלו אותי.

______________________________
האלבום החדש של שאקירה!
שאקירה צפויה למכור עם האלבום שלה (הערכות, כמובן) כ-70 אלף עותקים בשבוע הראשון. מספר לא רע, אבל גם לא יותר מדי משהו שצריכים להתלהב ממנו. כאמור: הסינגל הראשון שלה עם ריהאנה היה אמור בכלל להיות הלהיט הגדול של 2014. כגודל הציפיות כגודל האכזבות: הגיע בשיא שלו למקום 15 ואילו לא עניין יותר מדי את הציבור (פרט לקליפ, שאין מה לעשות, שאקירה וריהאנה נוגעות אחת בשנייה זה שיא המלהיב, יש הרבה גברים סטרייטים ולסביות בעולם, בכל זאת) שהצליח להשיג סכום מדהים בצפיות. (שבוע וקצת וכבר עבר את ה-100 מיליון. לא כמו מיילי, אבל מספיק קרוב)
ועכשיו, הסינגל השני שעליו הכריזה "Dare" שמסתמן כלהיט דביק במיוחד, עתיד לקחת חלק במונדיאל הקרב, והפרומו "Empire" שיצא לו הקליפ עוד השבוע, נוספים אל סינגל הבכורה ביחד אל המטרה הנעלת: להחזיר את שאקירה לעניינים.
המצב לא מזהיר: שאקירה בעבר סיפקה להיטים למוזיקה, וגם בשנים האחרונות, כך שהדבר הזה הוא אפשרי, אבל שוב, ממה שנראה עכשיו, אולי די רחוק מהמציאות. אני נשאר עם "Loca". האלבום לא צפוי להיות מקום ראשון באמריקה, המכירות של "Frozen" (הפסקול) מתחזקות השבוע ב-121% וכנראה שהוא ימשיך להיות במקום הראשון.


______________________________
פרומו חזק יותר מסינגל בכורה?
קיילי מינוג עשתה פרומו לא אקטיבי-ולא אטרקטיבי לסינגל הבכורה שלה מהאלבום החדש "Kiss me once". הסינגל הראשון היה "Into the blue" ועם קצת טיזרים כמו תמונות או הצצות לקליפ, לא הצליחה קיילי עדיין לרומם את השיר ולגרום לו להיות משהו שימשוך את הקהל לקנות את האלבום החדש שלה שיצא לפני כשבועיים.
כנראה שהצוות וקיילי ראו שהסינגל לא מצליח לעזור במשהו (ברצינות, הוא לא רע בכלל, אבל צריך קצת יותר בשביל שהסינגל שלך יצליח, מה עם... לקדם? שמעת על זה? או שזה לא משהו שתקף באוסטרליה?) והחליטו לשחרר פרומו (לא סינגל) בשם "Sexercize" שהוא אחד מהשירים האהובים עלי באלבום למען האמת, שמציג משהו מאוד שובב, מיני, סקסי ועוצמתי מקיילי, אולי את זה הקהל אוהב? נו טוב - איך לא? קרוב ל-4 מיליון צפיות בשבוע וקצת לקליפ, כשסינגל הבכורה עומד על 2 וחצי בקושי אחרי כמעט חודשיים. פדיחה? די. פרומו שיצא לפני שבוע מצליח יותר מסינגל בכורה שיצא לפני חודשיים? אולי המצב לא אבוד עם קיילי, ובאלבום היא תצליח להביא לנו להיט להיט, כמו שהיא הביאה באלבום הקודם שלה "אפרודיטה" (All the lovers המקסים) או שהסוף לקידום האלבום קרב מתמיד? נצטרך לחכות. מה שכן: אני באמת מקווה שהיא לא תסיים את התקופה הזו. אני מאוהב באלבום וחושב שהסאונד יושב עליה בול. היא חייבת להמשיך את הכיוון הסקסי הזה של "Sexercize" לדוגמה. חבל ש- "Skirt" לא באלבום (פרומו שהשתחרר בתחילת 2013 בלי סיבה מיוחדת...... מפוספס!)

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה