יום שני, 10 במרץ 2014

לילי אלן משחררת קליפ חדש לשיר חדש + עטיפת האלבום ורשימת השירים!



עטיפת האלבום: מהדורת הבונוס.
לילי אלן עושה "ביונסה" ומוציאה קליפ בהפתעה + שיר בהפתעה (או שהיא הודיעה ולא שמעתי? אפשרי אפשרי..) בכל
אופן, אני לגמרי קיבלתי את זה בהפתעה! כנ"ל לגבי הקאבר אלבום.
קודם כל, זוכרים את הפוסט על ההכרזה של לילי אלן ועל התמונה שהיא פרסמה? זוכרים שייחלנו שזו לא תהיה עטיפת האלבום? ובכן, משאלתנו התגשמה! זה אכן היה סתם תמונה לפרומו. העטיפה הרשמית נמצאת משמאל. דעתי עליה? בדיוק ככה דמיינתי את זה. ליידי מחזיקה את הכלבים חזק (מטאפורה חזקה האמת) וכתר על ראשה. סגנון מפואר כזה ומלכותי, פשוט קלעה בול!
ומה נאמר על הקליפ שיצא הבוקר? ובכן, מבחינת רעיון הוא אחלה. לילי נוסעת במונית, וכמובן, כמו כולנו בזמן נסיעות, מסתכלת מבעד לחלון וחושבת על דברים שעליהם היא מדברת בשיר. לאט לאט למכונית מתווספות נשים שונות, אך עם פנים זהות, של לא אחרת מאשר לילי. לכל דמות אופי אחר. אחת רוצה להתפרק עם אלכוהול, השנייה יותר מאופקת, אחת יותר זנותית, אבל מה המכנה משותף אתם שואלים? לכולן לא אכפת מה אנשים אומרים.
הסוף פשוט היסטרי. עזבו את זה שאני מאוהב בלוק החדש שלה, וכשהיא יוצאת מהמונית שיכורה ונכנסת לבית שלה, זה לגמרי גרם לי לחייך חיוך גדול. לאישה יש הומור רציני ואני מאוהב בזה. אל תשאלו למה, הסצנה במכונית מזכירה לי מעט את הסצנה של בריטני ספירס, לינזדי לוהן, ופריס הילטון, אי שם באמצע העשור הקודם, בשנה השערורייתית הזו שבריטני התחילה לעשות שטויות ופריס ולינזדי נכנסו לכלא? בדיוק אז. גם ככה כל התקופה הזו היא בעצם פארודיה על כל עולם המוזיקה - זה לא הכי רחוק מהמציאות, סתם ספקולציה לא רשמית שלי, כמובן.
השיר עצמו ממש נחמד, רגוע כזה, מאוד בריטני ונחמד לרדיו. ממה שהבנתי זה סתם פרומו ואני שמח על-כך. לא הייתי רוצה את זה כסנינגל לא בגלל שזה לא טוב, אלא בגלל שזה פשוט שיר שהאופי שלו לא מתאים לסינגל על-אף שהוא נורא ידידותי לרדיו. אולי שתוציא אותו רק בבריטניה, גם ככה כולם שם משתגעים עליה. (בצדק, כמובן)

הטראקליסט של המהדורה הרגילה (רשימת שירים)
1.Sheezus
2.L8 Cmmr
3. Air Balloon
4. Our Time
5. Insincerely yours
6. Take my Place
7. As long as i got you
8. Close you eyes
9. Url Badman
10. Sliverspoon
11. Lift for me
12. Hard out here
13, Untitled
14. Somewhere only we know (Bonus)








מהדורת הדלוקס (רצועות בונוס)

15. Wind your neck
16. Who do you love
17. Miserable without your love
18. Holding on the nothing

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה