יום ראשון, 9 במרץ 2014

המלצות על ריטה אורה+הכרזה על שם האלבום החדש שלה, תמונה חדשה מהקליפ החדש של שאקירה, פרז הילטון מפרגן לניקי מינא'ז!


ריטה אורה מכריזה על שם האלבום החדש שלה! 

ריטה אורה הכריזה לפני כמה שעות על שם האלבום החדש שלה. לאלבום יקראו "O". האלבום הוא האלבום השני שלה, אחרי "ORA" שיצא אי שם ב-2012 כשרק פרצה והייתה "הצל של ריהאנה". האם הפעם היא תהיה הצל של ריהאנה מוזיקלית כפי שהייתה, או הצל הויזואלי שלה? או שמה לא תהיה הפעם צל ותגבש "זרם" אופנתי ומוזיקלי משלה? ובכן, אין לדעת, אבל אני לא אשלול את האלבום בכלל ואף אשמע אותו ואתן לו צ'אנס. לדעתי ריטה ממש אבל ממש לא רעה ויש לה שירים מעולים ממש באלבום "ORA" שלה.
אני ממליץ בחום על "Uneasy" שהוא כנראה השיר האהוב עלי שלה ובין השירים הכיפים ביותר ששמעתי לאחרונה (כן
גיליתי אותו לפני חודשיים בערך) אני ממליץ על "Fall in love" ו- "Love and war" שמהתחלה ששמעתי אותם התאהבתי כשהאלבום יצא. "Radioactive" ו- "Shine ya light" שהם במקום הרביעי והחמישי שלי באלבום. וכמובן, הסינגל הכי מוצלח באלבום "R.I.P" שהיה צריך להיות של דרייק וריהאנה, אבל בסוף עבר לריטה אורה וטני טמפה.
מקווה שהיא תתעלה על עצמה באלבום החדש, תעשה עדיין שירים יפים, אבל שתפסיק להשתמש בדמואים שריהאנה זרקה בעבר כמו "RIP" לדוגמה, ותגבש זרם חדש משלה. אשמח לשירים כמו "Fall in love" או "Uneasy".
ההצצה לסינגל הראשון די מאכזבת. שיר די דביק ואין בו כלום מיוחד על-אף שאני מאמין שהיא הייתה יכולה לעשות אותו יותר טוב כי עוד קמצוץ של בסיס טוב, יש. לשמיעה לחצו כאן.



____________________

תמונה חדשה של שאקירה מסט הצילומים לקליפ החדש!



תמונה חדשה של שאקירה מהקליפ ל-"Empire" הגיחה לרשת. בתמונה נראת שאקירה בלבוש כלתי. בשמיעה נוספת של
נקווה שהשיר הבא יצליח ואולי יתרום לה ולאלבום.

השיר, אני מתחיל כבר יותר לחבב אותו. הוא לא רע בכלל כפרומו (אומרים שהוא לא הסינגל השני) ואני חושב שהוא בסה"כ מעולה. אבל אם היא מתכוונת להימרח עם הזמן ולהוציא את האלבום עוד יותר מחודש, היא עושה את טעות חייה. ממילא סינגל הבכורה עם ריהאנה לא הצליח יותר מדי לתפוס את תשומת הלב של הקהל, היא חייבת לנצל את חצי המומנטום הקיים ולהוציא את האלבום כמה שיותר קרוב. מרגיש לי שכל יום שעובר המכירות שלה רק יחלשו יותר.
לשמיעת השיר:

____________________

פרז הילטון מפרגן לניקי מינאז! 



פרז הילטון, בין מקורות הרכילוית הגדולים ביותר בארה"ב, צייץ שני ציוצים בחשבון הטוויטר שלו. באחד מהם הוא פרסם תמונה של שילוט זוהר שבו רשום "Nicki" והוא רשם "אני כלכך מוכן" ובציוץ השני פרסם תמונה של ניקי עם הלוק החדש והטבעי ורשם "מהממת".
מזל שפרז עוד יודע לפרגן לכמה אמנים כאן בשוק, עם כמות האנשים שאיתם הוא רב כבר אני לא מצליח לזהות את מי הוא אוהב ואת מי הוא לא, ובכל זאת, שמח לראות שהוא יודע גם לפרגן שצריך.
לציוצים לחצו פה.
 ציוץ 1
ציוץ 2

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה