יום שלישי, 11 במרץ 2014

לילי אלן אומרת שהשירים עד כה לא היו מהטובים שלה.

File:Lily Allen - Sheezus.pngמעריץ צייץ ציוץ בטוויטר על כך שהוא מאוד מאוכזב מהמוזיקה החדשה של אלן. "Hard out here" כנראה לא הלהיב אותו יותר מדי ו-"Air Balloon" נשמע לו ג'אנרי מדי. אממה, אני אוהב אותם אז לא אכפת לי ממנו בכלל - אבל אם רגע נתייחס לציוץ של לילי, נראה שהאישה שומרת "את הטוב ביותר" להמשך. היא אומרת כי הלייבל שלה ותחנות הרדיו ולא נותנים לה להוציא כסינגל את השירים הבאמת טובים באלבום.

מצד אחד, זה מותיר לי דאגה. כי, אני מאוד אהבתי את החומרים עד כה. אני חושב שהיא משתמשת בסיינטסיזר בצורה מדוייקת וכיפית במיוחד ב-"Hard out here" ולמרות שאני בכלל לא אוהב את הסגנון של "Air Balloon" היא גרמה לי להתאהב בשיר ולחרוש עליו רבות. "L8 CMMR" בין השירים הטובים ביותר ששמעתי לאחרונה. רק לשמוע אותה אומרת "מאדהפאקה" עם שמונה טון אוטוטיון עושה את העבודה - ועכשיו, שנאמר שהיא שומרת את הטוב ביותר, כנראה שהטוב ביותר שונה מהחומרים שיצאו עד כה, משמע, יכול מאוד להיות שהשירים יהיו שונים בסגנונם ואז אולי לא אוהב אותם כמו שאני אוהב את אלו. החומרים הקודמים של לילי אלן מדהימים, אבל אף פעם לא הלהיבו אות עניינו אותי כמו הצופים האחרונים שלה.
ומצד שני, רואים שהיא מושפעת לאחרונה מז'אנר הסינתפופ וממוזיקת המעדונים, אולי היא בכל זאת תדע לשלב את זה, עם שירים אולי פחות מסחריים, אך מיוחדים לא פחות ועדיין עומדים על משבצת הז'אנר.
נקווה שלילי יודעת מה היא עושה, אני סומך על הבחורה.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה